grote griebels nooit geteld. er liggen er zeker wel een stuk of 6 hier in huis. hoeveel ramen heb jij in je huis?
Oh ships, moet ik die kleine glas in lood raampjes bij mijn deuren ook meetellen? Beneden: 22 Boven: 7 29 ramen dus Hoeveel kopjes, glazen drinken drink je per dag gemiddeld?
tjonge even tellen. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 en dat zijn er weinig want wij hebben bewust bijna alle ruimtes open gelaten in verbinding naar elkaar toe. hoeveel ramen heb jij in je huis?
jee ik was trouwens wel dement zeg. 2x dezelfde vraag stellen anyway, hoeveel tanden??? 12 (de rest is kiezen ) hoeveel concerten heb jij bezocht?
Dat geeft nog niks, maar twee keer hetzelfde getal als antwoord krijgen van twee verschillende personen is op zich ook al een prestatie. Goed, concerten. ik denk zo'n 15. hoeveel planten heb je in huis?
5 planten, waarvan 1 grotere en de andere gewoon kleintjes ... Hoeveel stukken fruit op je fruitschaal liggen ? ...
Niet, want heb geen fruitschaal..heb wel fruit liggen hoor, heb 8 appels 5 bananen en 2 manderijnen, dus totaal 15 stuks fruit! Hoeveel muziekcd's heb jij liggen?
eeuuu.. huissleutel, oudershuissleutel, brievenbussleutel, 2 autosleutels, garagesleutel, fietssleutel van gejatte fiets 7 dus hm, als je sleutel heel vaak schrijft of zegt is t wel een raar woord trouwens maar dat geheel terzijde hoeveel kaarsjes heb je nu branden?
8 waaronder 2 verschillende vakantiebaantjes, bij baantje bij de AH tijdens mijn studie, en 5 verschillende banen als VPK Hoeveel fietsen heb je in leven gehad?
Incl de gestolen ? Nee just joking Denk niet veel misschien tot nu toe stuk of 6 .. Hoeveel volgepoepte broeken heb jij wel eens gehad