ik heb net 1 latte macchiatoooo voor me staan, meer drink ik ook niet meestal hoeveel jurken heb jij in de kast?
OOOEHHH! Latte Macchiatto!!! *Rent naar de kast en maakt er ook 1!* Ik heb geen jurken! Hoeveel fotolijstjes heb je in de woonkamer?
geen jurken!!! *geeft rammel een latte machiatoooooo* trouwens, rammel. weet je wet dat ik rammel zou moeten heten? toen ik me hier 100 jaar geleden aanmeldde was onze kinderwens net wakker. de uitdrukking ' klingelende eierstokken ' hoorde daarbij dacht ik. maar het is, kwam ik later achter toen mensen mij vroegen hoe ik aan de nickname klingel kwam, ' rammelende eierstokken ' !! dit helemaal terzijde trouwens ontopic of offtopic?
o god ik ben dement, ik zit ' dit of dat ' te doen hier. laatste poging: hoeveel blunders bega jij per week?
Hahaha! Zo had ik er nog niet eens over nagedacht! Mijn kat heet Rammel, omdat hij altijd zo rammelt als hij spint! Hahaha! Maar nee, ik heb geen jurken! Zelfs geen rokken! Heb altijd een broek aan, vind ik veel fijner zitten.. Ennuhh.. Ik kies toch voor ontopic. Maar topics zoals deze mag het best wel offtopic gaan Ennuh... Wat was je nieuwe vraag? Hahaaha!
Oh! Hahaha! Nu niet meer zoveel, maar toen ik nog werk had wel zo'n 3 of 4 per week. Hoevaak ga jij naar de tandarts?
meestal 1x per jaar. wat lachen dat jouw kat rammelt als ie spint! das inderdaad een andere verklaring dan ' een poes die rammelt wegens babydrang he ' hoeveel exen heb jij?
AAAAAHAHAHAHAHHAAA!!! Lig hier helemaal dubbel! AHAAHAA *Droogt tranen af* ehhhh.. HAahaha, oja exen... Nou ehh, eigenlijk niet 1. Ben al ruim 5 jaar bij mijn 1e echte verkering! (even ter aanvulling, anders kom ik zo zielig over: Heb best wat vriendjes gehad hoor, maar die versta ik niet onder exen, omdat dat allemaal niet serieus was. Ben nu 21, dus ben al sinds mijn 15e/16e al samen met mijn huidige vriend. Zo.. Moest ik er even bijgezegt hebben hahaa) Hoeveel planten staan er in de woonkamer?
even tellen hoor............................. EEN!!! goed toch, weinig exen=weinig ellende hoeveel kinderen zou je willen krijgen als het kan/mag/lukt?
Ik vind dat een moeilijke vraag. Als ik aan mezelf denk dan zou ik het geloof ik bij 1tje laten. Maar ik heb zelf tijdens de ziekte en uiteindelijk overlijden van mijn vader gemerkt hoe belangrijk zussen (en broers als je die hebt ) dan zijn! Dus dat blijft nog even de vraag... Eerst maar hopen dat de 1e snel komt! Hoevaak eet jij chips in een week?
eigenlijk niet. ben meer van de kaasjes en stokjes met smeersels hoevaak ga jij shoppen? (en waar in drenthe? )
We moeten helaas erg op de kleintjes letten, dus ik shop eigenlijk niet zoveel.. En als ik dat wel doe is het of in Hoogeveen of Groningen (En jij? ) Hoeveel geld heb je gegeven of ga je geven aan Haïti?
@rammel: 100 @rammel: grunnnn of zwolle @marnat: toevallig morgen na 1 jaar hoeveel talen spreek jij?
een boel, maar ik heb t niet geteld. 5 cm? hoeveel km woon jij bij je ouders (indien, hopelijk!! nog in leven) vandaan?