sorry marnat , dat was voor een ander!! ben ook gelijk aan het msnen... en we hadden het over koffie!
2 paar laarzen 3 paar sport schoenen hoe veel huisdieren hebben jullie? nu op letten he ella druk baasje
oei! ik denk wel 30 paar pumps, 10 paar ballerina's, 10 paar sneakers, 3 paar laarzen en 1 paar hardloopschoenen? hoeveel boeken heb jij?
@ Marnat: We hebben hier 4 huisdieren, maar dan heb ik de vissen in het aquarium niet meegeteld @ Klingel: Mijn hemel! Waar bewaar je al die schoenen??!! Hahaha! Btw... Heb je de badkamer en keuken al schoon? Ik heb heel erg veel boeken, weet zo niet hoeveel, maar meer dan 100 in ieder geval! Volgende: Hoeveel spelcomputers heb je? (Denk aan ds, xbox, playstation etc)
NUL! ha! dat compenseert mijn schoenen wel he? waar die staan? in de inloopkast. heel toepasselijk voor schoenen keuk is schoon, badkaam komt nu. hoeveel kamers heb jij in je huis?
Woonkamer, slaapkamer, kantoor/babykamer ( ), wc, badkamer, washok... Dat zijn er dus... 6! Hoeveel fruit eet je op een dag?
in mijn laatste baan waar ik ontslag heb genomen iets 60-70, nu in mijn atelier stuk of 25. straks weer iets van 28, idealiter. hoeveel studies heb jij gedaan?