De 20 die we een paar maanden geleden gekocht hebben minus wat er per ongeluk in de prullenbak is beland (geen zin om te tellen, het is zondagavond en na een druk weekeind zit ik eindelijk, sorry ) Hoeveel foto's heb jij?
Schoendozen, boeken, usb stickys en telefoon vol. Even geen zin om te tellen hoor Hoeveel % batterij heeft je telefoon nu?
Vast wel ergens een paar in een doos boven, maar meer dan 5 zijn het er niet. Hoeveel broers/broertjes heb je?
Uitgerekend het personeel van de winkels waar ik vanmorgen ben geweest, vriend, kinderen, buurvrouw, kennis en huismeester, 6 dus. Hoeveel afstandsbedieningen heb je in huis?
Ligt eraan hoe je telt! Maar heel zwart-wit gezegd: ik lust rode en witte wijn, dus 2 Hoeveel vrouwen heb jij in je leven gezoend?
4. Hoeveel mensen heb je op dit moment in je omgeving die kanker hebben? (Sorry moeilijke dag vandaag)
Oeh mag ik ook meedoen?! Ik geef denk ik 40€ per maand uit aan kleding x12 is 480 euro gok ik zo. Tenzij schoenen ook meetellen dan komt er nog wat bij . Hoeveel mensen ken je die dezelfde naam als die Van jou delen?
Voor het gemak tel ik even 6 maanden of meer. Dan heb ik 7 relaties gehad. Hoeveel onafgemaakte klusjes liggen er nog voor je?