Waar betaalbare kubusjes voor aan de muur?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vanilla, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Weet iemand waar ik een beetje betaalbare kubusjes voor aan de muur kan kopen? Mag bij een webshop of grote bekende zaak zijn, we hebben alles wel zo'n beetje in de buurt.

Ik wil 2 kubussen en deze dan verven in de kleur van het kamertje. Ik heb ze gezien bij Ikea maar deze zijn een soort van geplastificeerd waardoor verven waarschijnlijk niet netjes gaat. Het liefst van blank (of wit) hout dus.

Alvast bedankt :D

2. Nathalie1988

Nathalie1988 Actief lid

24 jan 2013
    204
    0
    0
    heb ze zien staan bij de xenos. Geen idee van de prijs en durf zo niet te zeggen of ze geplastificeerd zijn (volgens mij niet)

3. o0melis0o

o0melis0o Actief lid

29 jun 2012
    471
    6
    18
    Vrouw
    Dierenartsassistente Paraveterinair - in wording
    Heerlen
    Xenos!
    En de blokker heeft ook zoiets soortgelijks in de folder deze week voor €15.. zijn 3 blokken, maar die zitten in elkaar vast geloof ik, moet je maar eens kijken. Vond dat ook heel leuk! Maar Xenos heeft ook die kubussen en dan los per 3 verpakt. ben je geloof ik nog geen €15 voor kwijt, ik heb van die langwerpige plankjes daar vandaan en dat was van hout, die kubussen geloof ik ook

4. Jomy

Jomy Niet meer actief

Bij xenos zijn ze onder de 10 euro, dacht 7,50. En bij de jysk in de folder voor 7,50.

Allebei waren t idd setjes van 3. En anders bij karwei, daar zijn ze in verschillende kleuren voor 20 euro. Ik wil ze daar gaan halen omdat die net wat mooier afgewerkt zijn. Maar wacht ff volgende week af rond Koninginnedag, vaak heb je dan van die kortings stickers nl :p

5. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Bij de Xenos zijn ze idd iets van 8 of 9 euro voor 3 kubussen, maaarrr ik ben eigenlijk tot nog toe geen (blanke) houten kubussen tegengekomen, maar allemaal met een 'laagje'...

6. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik zag ze laatst bij Action...

7. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ik ben er ook naar op zoek geweest, maar heb alleen maar kunnen vinden 'met een laagje' Ook die van de Xenos en Hema hebben dat. Bij de Karwei kwam ik wel mooie tegen van het merk Woood zonder laagje maar die waren voor 3 stuks gelijk 80 euro.

Toen hebben we mijn handige zwager maar gevraagd om ze te maken en nu hebben we er dus 4 voor nog geen 8 euro en kunnen we ze gewoon schilderen naar eigen wens.

Sowieso qua maat nu ook beter want de kleinste uit de set vd Hema e.d. zijn wel echt enorm klein hoor, kun je eigenlijk net niks mee vonden wij.

8. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Bedankt voor de tips! Ik ga van het weekend eens bij de genoemde winkels kijken!

Mijn schoonvader heeft al eens 2 kubusjes gemaakt voor mijn zoontje destijds maar ik vind het ook zo lullig om daar nu weer naar te vragen ;) hopelijk slaag ik dus bij een van de winkels.

9. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Bij de doe-het-zelfzaak kan je van dat zelfklevende plastic kopen zodat je de kubussen een andere look kan geven. Hb ik ooit met mijn gefineerde versleten bureautje gedaan, zag er prima uit. Heb je in allerlei kleurtjes maar ook houtnerflook etc.

Deel Deze Pagina