Hallo, Ik kwam hier al een tijdje kijken, maar heb pas sinds vandaag, nadat ik een postieve test had, mezelf aangemeld Ik zou gisteren ongesteld moeten worden. Ik heb al 2 weken last van vermoeidheid, duizeligheid en misselijkheid. Dus d8 ik laat ik ff een test doen. Die wasnegatief Vandaag heb ik weer getest en die was duidelijk positief met 2 streepjes. Zou die test dan wel kloppen? Ben nu best in de war Hoe kan ik nou zeker weten of het echt zo is en hoelang ik dan zwanger zou zijn? Ik heb nou een banner gemaakt en dan zou ik 1 week zwanger zyn, maar dat zou je toch niet kunnen zien ? Avast bedankt!
een streep is een streep hoor gefeliciteert! het kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg hcg aan had gemaakt bij de eerste test
je zwangerschap bereken je vanaf de eerste dag van je laatste ongi. uitgaande van een cyclus van 28 dagen... zou je dus als je gisteren ongi had moeten worden... vandaag 29 dagen zwanger zijn. Dat is dan dus 4 weken en 1 dag. Je krijgt dus in principe 2 weken kado: week 1 is menstruatie, week 2 is eisprong, week 3 is bevruchting en week 4 innesteling. in de loop van week 5 zou je dan weer ongi moeten worden... met 4 weken en 1 dag zwanger zit je in je 5e week. enne wat die negatieve test betreft... je lichaam moet een bepaalde hoeveelheid hcg aanmaken voor het op de test zichtbaar is. Die hoeveelheid hcg in je lichaam verdubbelt zich iedere 2-3 dagen, dus het kan heel goed dat je gisteren nog te weinig hcg had, maar vandaag wel genoeg! GEFELICITEERD!
Allereerste natuurlijk GEFELICITEERD! Wanneer een test neg. is dan kan het altijd nog zijn dat je zwanger bent. Als een test positief aangeeft dan kun je er voor 99.9% vanuit gaan dat je zwanger bent. Wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie? Je kunt dan makkelijk uitrekenen hoe lang je zwanger bent. Mits je natuurlijk weet hoe lang je cyclus is. Succes, groetjes Linda
Het kan niet dat je maar 1 week zwanger bent... Want je moet de 1 ste dag van je laatste menstruatie invullen... Je krijgt een paar weken cadeau... Ik zou gewoon morgen nog een testje doen om het zeker te weten of ga morgen naar de ha
Hey hodje, Wanneer je een positieve test hebt zou je toch al 4 weekjes zwanger moeten zijn hoor.. De twee weken voor je eisprong krijg je er gratis bij! Misschien gewoon eens bloed laten trekken bij de HA dan weet je het direct of je zwanger bent of niet.. Ook aan je hcg waarde kunnen ze dan wel ongeveer inschatten hoe lang je zwanger bent! groetjes
Bedankt voor de snelle reacties Ik heb een korte cyclus van ong. 23 dagen. De1ste dag van mijn laatste ongesteldheid was 24 okt.. Zou ik nu dan ong 3/ 4weken zwanger zijn? Ik kan het me nog echt niet bevatten
Hodje, Volgens mijn berekening zou je dus nu zo ongeveer 5 weken zwanger moeten zijn. Dikke proficiat!
Ik heb mijn banner ff aangepast. Dus als het goed is moet ik de 24ste invullen en dan vanaf okt uitgaan toch? 5 weken is wel veel zeg Ik ga morgenochtend nog een test doen, en dan weer naar de ha. WAs er vandaag al maar had nog geen idee haha.
He? Als je uitgaat van een normale cyclus van 28 dagen, begin je met menstrueren op dag 1. Dan ben je ongeveer tussen dag 11 en 14 vruchtbaar, waarvan de eisprong op de laatste vruchtbare dag valt. Het innestelen gebeurt 5 tot 7 dagen na de bevruchting. Als er geen bevruchting heeft plaatsgevonden, word je 14 dagen na je eisprong weer ongesteld en begint de cyclus weer opnieuw.
Je vergist je een week! Je moet vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie rekenen, dan kom ik op 4 weken en 3 dagen uit!
Gefeliciteerd meid Als je twee streepjes ziet ben je toch echt zwanger. heb je een regelamtige cyclus? Dan kan je berekenen hoelang je zwanger bent. Gewoon een afspraak maken met de verloskundige voor een echo! Weet je hoelang je zwanger bent. Ga er lekker van genieten