Onze ringen waren 600 euro en dan was de heren ring gratis. Ze zijn gewoon goud, en aan de zijkant een werkje geen steentjes e.d. En ben super te vreden, ik hou niet van groot opvallend.
500 euro de twee, tweedehands via marktplaats. Hun bruiloft ging niet door en ze waren precies onze smaak
Onze ringen kostten 40 euro. We wilden gewone, simpele ringen en hebben een titaniumring. Pfff wat een bedragen zie ik voorbij komen zeg.
1000 euro en herenring voor 1 euro. Geelgouden ringen, herenring 6mm en mijn ring 5mm met 1 diamantje!
1200,00 waarvan de mijne 900,00 (wit- en geelgoud met vijf kleine steentjes) en die van mijn man 300,00 (staal ivm zijn werk en zonder steentje). Wij zijn bij een goudsmid geweest en hebben samen onze ringen samengesteld en hebben hierdoor echt een uniek setje zonder dat het extreme ringen werden!
leuke bedragen komen er voorbij verlovingsring titanium met 15 briljantjes: Product BocciaTitanium sieraden en horloges steentjes hoeven voor mij niet op mijn trouwring, want heb er al genoeg op bovenstaande. simpel is prima, dus we gaan voor gladde titanium ringen. heeft mijn aanstaande altijd al gezegd, vandaar ook de titanium verlovingsring daarnaast houden we allebei niet van goud.
600 euro voor ons samen. We hebben hele "standaard" goudgele ringen zonder werkjes of steentjes, maar dat is wat we mooi vonden.
Van het weekend hebben wij trouwringen gekocht. Liepen er toevallig tegen aan. Het zijn zilvere ringen met een golf, ene kant mat en andere kant glimmend zilver, ik heb nog een steentje. Wij waren totaal 56 euro kwijt, alleen nog graveren.
Waarom moet een trouw/verlovingsring zo extreem duur zijn vraag ik me af? Is een normaal leuk ringetje a 20 euro minder mooi ofzo? Ik zie bedragen voorbij komen dat ik denk, daar kan ik een week van op vakantie, zo zonde van het geld om dat aan een ringetje uit te geven ( vind ik )
Je trouwring is het enige dat je je hele huwelijk met je meedraagt. Dat moet wel een beetje stevig zijn. Voor 20,- heb je tegen woordig een ringetje dat na een week ovaal is omdat he zo dun zilver is. Bovendien is het idee achter een trouwring dat ie oneindig is als de liefde zelf. Er zit dus geen naad in. Het is gewoon een heel ander product.
wij waren voor onze ringen 209 euro kwijt.. ik heb er 3 briljantjes inzitten en me aanstaande heeft een gladde ring.. ze zijn zilver trouwens en van aller spanninga
Die van ons waren 800 euro samen. Die van mij met 1 diamantje en twee briljantjes. Allebei geel en witgoud. Meer dan dat hadden we echt zonde gevonden van het geld. We hebben de bruiloft gehad en huwelijksreis gehad die we wilden hebben, en achteraf zeiden we ook dat t goed was geweest, dat we wel stil stonden bij de uitgaven van onze bruiloft. Maar goed, iedereen heeft zijn eigen keuze, gelukkig!
Hier 1100 euro kwijt voor 2 ringen.. Was wel aanbieding vd juwelier waarbij je de mannenring gratis kreeg.. Zijn wit- en geelgoud, en die van mij heeft 6 steentjes erin (briljant geloof ik).. Hier prima tevreden over
Hier 8000 voor de verlovingsring, trouwring kan wat mij betreft een stuk goedkoper want wil simpele platinum band zonder stenen.verlovingsring heeft flinke diamant...dat was dan ook meteen de grootste kostenpost. Vriendlief heeft verlovingsring trouwens zonder mijn medeweten uitgekozen,dus over dat bedrag had ik niets te zeggen, al klaag ik niet hoor
onze trouwringen kosten rond de 2100 wat ik mij ervan kan herinneren en onze bruiloft kost om en na bij de 15.000
Omg.. Als mijn vriend aan komt met een ring van 8000 stuur ik hem weer terug als ik nou tonnen op de bank heb oke.. Maar anders steek ik dat liever in iets anders.. Maar das mijn mening