My sweet lord... 10.000 euro???? En daar durf je dan nog mee over straat, naar het zwembad, strand, speeltuin enz? Ik heb de instelling dat je een trouwring draagt om voor altijd te dragen, dus alleen af als het echt niet anders kan (tijdens zw.schap als je veel vocht vasthoudt bijv. of als je geopereerd moet worden) en het mag best wat kosten, maar zoveel, nee... Onze ringen zijn witgoud in het midden, geelgoud langs de rand, die van ml zonder stenen, die van mij met 3 kleine ingelegde diamantjes, karaat weet ik zo snel niet uit mijn hoofd... Wij waren ong. 650 / 750 euro kwijt geloof ik, maar hebben dan ook geen bijz. wensen gehad. Maar ik dacht nav je andere topic dat je een gladde trouwring wilde die aansluit op je verlovingsring? Dan is 5000+ euro bijzonder veel geld voor iets simpels...
250 euro voor twee glade goud met witgoud ringen. Nog altijd mooi na nu al 6 jaar en nog steeds heel erg b
Grappig klinkt percies als onze ringen alleen dan zonder de steentjes die moeten ooit nog eens komen bij mij
10.000 euro alleen voor ringen voor zo'n klein stukje metaal? Hallo zeg. Mijn trouwring heeft ongeveer 300 euro gekost, is witgoud met 7 briljantjes. In Turkije gekocht, in Nederland later getaxeerd op 1000 euro . Mijn man gebruikt onze verlovingsring (witgoud/geelgoud) als trouwring. Hoeveel die hebben gekost weet ik niet meer, maar zeker niet meer dan een paar 100 euro.
900 euro en dan zijn ze handgemaakt door de goudsmid. Onze ringen passen namelijk in elkaar, maar zijn verder gewoonrond glad goud. Ik weet niet waar jij die bedragen weghaalt, maar als je meer dan 1000 euro uit kan geven voor ringen, dan doe je goed je best 5000 euro is belachelijk veel. Tip omdat je een solitaire diamant als verlovingsring hebt, moet je m.i. een simpele gouden ring hebben. Dat is het mooiste.
Ik ben er ook nog steeds onwijs blij mee... Hier moet er eigenlijk ook nog een steentje bij (1 was voor mij, 1 voor man, 1 voor stiefzoon en nu natuurlijk een kleintje erbij) maar vergeet het iedere keer...
Ik vind dat echt veeeeeeel te veel... Persoonlijk wordt ik net zo blij van een verlovingsring van 40 euro, hou niet van poespas.. En een trouwring per stuk is ook 100 a 150.. Tis maar een ring.. Vind ik dan..
Zoals ik al aangaf denk dat ik me een beetje heb vergist. Ik dacht echt serieus dat trouwringen echt 10000 zouden kosten... Maar na jullie mening en even op google te hebben gekeken heb ik mijn mening bijgesteld. Ik heb hele mooie ringen gezien voor 3000 euro en dan heb je al vrij luxe ringen. Ik wil bij mijn verlovingsring inderdaad een wat simpele ring zonder diamanten of iets dergelijks....
Prijs is afhankelijk van materiaal, zwaarte, ontwerp etc....ook daar kunnen grote prijsverschillen zijn. Iedereen moet dit toch voor zich weten?
Bijna 400 voor beide ringen. Mijn man heeft ze uitgezocht, mij ten huwelijk gevraagd en die ringen aan elkaar gegeven bij het trouwen zelf
700 euro per stuk maar ze zijn dan wel door ons zelf ontworpen en handgemakt in wit en geelgoud met een diamantje bij mijmerin.
Deze Bekijk bijlage 323565 Maar ik ben ook nogal een knurft dus was veel te bang ook de ring te verliezen, mijn man zei al, ik geef het anderhalf jaar maar hij zit al 5 jaar om mijn vinger (of aan een ketting om mijn nek)