Hoeveel hebben jullie uitgegeven aan je trouwringen!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanMJ, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minerva

Minerva Niet meer actief

#101 Minerva, 8 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mei 2013
    We hebben ze al wel besteld, maar ik heb nog geen idee. Mijn oom, die goud en zilver smid is, gaat ze speciaal voor ons maken. Twee kleuren goud en ik krijg er een diamant in. Zal ergens tussen de 500 en 1500 euro zitten, denk ik. Ligt er een beetje aan wat de goudprijs gaat doen, want we hoeven alleen de kostprijs te betalen.

/edit: overigens heb ik ook een (geel)gouden verlovingsring met een diamant (briljant geslepen) erin. Denk dat we dan totaal op rond/max. 2000 euro zitten. Afhankelijk van de prijs van de trouwringen ;)

Ik wilde trouwens dat wij het budget hadden om 10.000 euro uit te geven aan trouwringen! Daar kun je héél wat moois voor kunnen kopen :D

2. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    10.000 euro :$ oké ieder z'n ding dat voorop gesteld....
    Wij hebben €700 betaald waarvan ik een diamantje erin heb.. Het zijn brede ringen met goud en witgoud en leuk detail vinden wij dan is dat er een stukje uit beide ringen zijn gehaald en verwisseld met elkanders ring... Snappen jullie het nog hihihi

Nog altijd dik tevreden

3. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Wij hebben geloof ik 6 of 800 euro uitgegeven voor een ring..

Jeeetje mineetje 10.000 voor een ring, daar kon ik wel wat anders voor kopen, haha! dat is mijn mening hoor. ;)

Onze ringen zijn 2 kleurig.. goed en een klein bovenrandje witgoud, en 3 diamanten. En ze zien er zeer zeker niet goedkoop uit (niet dat dat mij uitmaakt). Er zit ook nog een ijsstuctuur op!
    En ik ben er ook nog steeds heeeeeeel blij mee. :D

Wil wel even een foto uploaden!?

4. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Wij waren ongeveer tussen de 500 en 600 euro kwijt, vond ik meer dan genoeg.

5. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    De onze: http://www.cober.nl/trouwringen/components/com_virtuemart/shop_image/product/trouwringen_christian_bauer_witgoud_briljant_bijzondere.png
    Van Christian Bauer in witgoud en de mijne heeft 5 briljantjes.
    Kosten destijds (2008) samen ruim 1500 euro, veel geld maar ik was verkocht.
    Heb ook geen dag spijt van de keus gehad en geen enkele trouwring gezien die ik liever zou hebben gehad :)

TS: zie dat je je mening hebt bijgesteld en denk dat je voor dat bedrag zeker hele mooie ringen kunt vinden ;)

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Mijn trouwring :D

Bijgevoegde bestanden:

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dat is wel een mooi verhaal op zich :)
    Alsof het zo moest zijn :)

8. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

HEEL MOOI!! Dit had ik ook uitgekozen kunnen hebben. Past helaas alleen niet bij de verlovingsring die wij op het oog hebben. Daar moet echt een ring zonder briljantjes bij. Maar wel heeeel heeel mooi!

9. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    @Napoleon; dat vind ik nu een mooie trouwring. Hou ook niet zo van goud en diamantjes :)

10. wheelie

wheelie Bekend lid

11 apr 2013
    782
    0
    0
    zo te heb jij ook kras motief op je ringen. dat hebben wij ook. je ziet het niet veel :) ben je er nog steeds blij mee?

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij hebben in totaal €120,- uitgegeven aan onze trouwringen. We hadden het budget niet om meer uit te geven.
    Ze zijn zilver en ik heb er een diamantje in zitten.
    Wij zijn er heeeel erg blij mee:D

Over een paar jaar willen we wel graag witgoud omdat dit wat slijtvaster is.

12. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Jaa klopt. Ik zag hem in 1 van de doosjes met ringen, en dacht JAAAAA DAT IS HEM!!!! direct al toen ik hem zag.

Ik ben er nog steeds heel blij mee. De krasjes worden op den duur minder, maar ik kan ze gewoon (gratis dacht ik) weer laten bekrassen.
    Haha, lekker omgekeerd! :p

En jij, ben jij hier nog steeds blij mee?!

13. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Thanks:D ben er nog steeds verliefd op:) hoop dat jij ook iets moois kunt vinden! Volgens mij heeft Christian Bauer ook eenvoudige ringen trouwens.

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ik had ook liever zilver... Maar daar kan ik dus niet tegen :(
    Dus vandaar half witgoud en half gewoon goud :)

15. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Wij hebben hele standaard/klassieke ringen, wel zijn ze bol aan de binnenkant zodat je ze niet zo voelt om je vinger (mijn man zag erg op tegen een ring dragen :p ) ze waren samen € 600,-, die van hem ietsje duurder dan die van mij :)

16. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Onze ringen waren 1300 euro. Speciaal laten maken dus ze zijn nergens anders te koop! (dat vind ik het leuke en bijzondere aan ze) Ze zijn net als ons 2tjes uniek haha

17. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    thuis04132012_095.jpg

Wij hebben 1850 euro uitgegeven. We kregen 20% korting op onze ringen, ben er nog steeds zo vreselijk blij mee. Vind 5000.00 euro echt een enorm bedrag, maar als je het kan betalen, en je vind iets naar je smaak, gewoon doen!
    Veel plezier met uitzoeken, vond het een hele leuke bezigheid.

18. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Wij hebben simpele gouden ringen van Martinshof en waren inclusief korting bij de juwelier waar mijn schoonzusje werkt 975,00 kwijt!

19. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Wow, heb eens even zitten kijken...
    Onze ringen bestaan nog, en we zouden nu bijna 1400,- euro kwijt zijn voor de set, inderdaad 2x zoveel als wat wij ervoor betaald hebben...
    We hebben ons goud dus blijkbaar op het goede moment ingekocht destijds... ;)

20. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    800 euro

Deel Deze Pagina