Ik heb deze maar dan in het zilver. Ring van Nico Taeymans, mijn man heeft dzelfde maar zonder steentje. Kostprijs voor de twee was rond de 250 euro. We hadden wel wat meer budget maar na overlopen van alle trouwringen vonden we niets wat we leuk vonden. Tot ze ons deze ringen liet zien, op slag verliefd! Na vijf maand nog oké maar ik vermoed dat ze wel geen leven lang zullen meegaan. Dan kopen we gewoon nieuwe he.
Ts wat een bedragen noem je! Ik vond die van ons al duur. Wit met geel goud en de mijne heeft een zirconia diamantje. 1800 voor ons beide.
We zijn bijna 10 jaar getrouwd. Wij hebben toen 550,- betaald voor twee traditionele gladde geel gouden ringen, de mijne heeft één diamantje.
wij hebben 2000 euro betaald voor de ringen alleen is hij hem afgelopen januari na een half jaar getrouwd te zijn,hem verloren :/ met een sneeuwbal gooien grr en dus opnieuw een ring moeten bestellen, wel iets korting gekregen toen.
Wij hadden een budget opgesteld voor de ringen deze was 2000 euro...alleen werden we verliefd op ringen die wat duurder waren. Omdat we vonden dat je hem toch levenslang draagt (als alles goed gaat) zijn we er toch voor gegaan. Mijn ring alleen al slorpte ons ganse vooropgestelde bedrag op. Ik heb een totaal andere ring dan manlief,ja echt hoor ze passen niet bij elkaar! Maar geen moment spijt van gehad. In mijn soort ring vond manlief zijn ding niet, en ik niet in het zijne. Dus elk onze goesting gekozen. Ik heb een ring gekozen uit een collectie waarbij je je ring volledig kan laten verandere. Hoe ze het doen...geen idee. Oja mettertijd kan ik diamanten erbij laten steken. Of ik het ga doen weet ik nog niet. Ts gewoon doen waar je het best bij voelt!
Wij hebben 600 uitgegeven aan de ringen. Ze zijn goud en de mijne heeft er een briljantje in. Ik had wel mooiere (en duurdere) gezien, maar goed trouwen is soms ook compromissen sluiten. Deze zijn ook mooi, dus eigenlijk heb ik niets te klagen. Persoonlijk vind ik dat als je het geld ervoor hebt, je gewoon moet doen wat je zelf wilt. Alleen kun je voor een vijfde van wat je noemde echt ontzettend mooie ringen krijgen, en dan heb je echt geen budgetringetje dat uit zo'n eitjesautomaat zou kunnen komen. Wij vonden een goede fotograaf belangrijk, dus daar hebben we veel geld tegenaan gesmeten. Onze gedachte achter de fotograaf boven mooie ringen was dat als we oud en hoogbejaard zijn een ring wellicht geen belletje meer doet rinkelen als we zo dement als een deur zijn. Dan is er iig altijd nog het fotoboek.
Helemaal niks..... Manlief heeft ooit tijdens uitzending een set vriendschapsringen/trouwringen gekregen van een barvrouw (zit nog een heel verhaal en dus betekenis aan vast) dus we waren het er snel overeens dat we die wouden gebruiken Na ruim een jaar nog blij met de keuze
Ik gebruik mijn verlovingsring met diamante en vond het zonde een nieuwe te kopen heb op mijn andere ringvinger een dierbare ring zitten dus hij had anders toch in de kast beland. Hij is opgepoetst en gegraveerd opnieuw. Partner zijn ring was 300 euro en dit met inruil van onze vriendschapsringen. Deden we niet meer om en vonden dit een mooie betekenis. Ze zijn omgesmolten en zo een mooie trouwring Gémaakt door de goudsmid Totaal nieuwe onkosten 300 Inc graferen. Met inruil goud en Inc waarde van verlovingsring zon 1500/2000 euro
350 eur bijbetaald voor ringen twv 1500 eur. Ik heb al mijn oude goud ingeleverd en daarvan de ringen laten maken en de diamant uit de verlovingsring van mijn moeder gebruikt. Ik deed toch niets meer met die gouden sieraden en had aardig wat liggen.
Juwelier Eugene van Baal - Martinshof Meerkleurig geel/rosegoud (3662/4) Deze! En ja, ik zou ze weer kiezen. Geen idee wat ze kostten. Volgens mij kwamen we net over de duizend euro heen...
1300 euro voor 2. Beide geel goud met een randje witgoud. Ik die van mij zit 1 diamant.bijna 3 jaar geleden gekocht, inmiddels is de goud prijs weer flink gestegen.
Wow dat is wel heeeeeel veel geld... Wij waren rond de 800 euro kwijt voor twee ringen, die van mij was 600 en die van me man dus iets goedkoper haha, ik heb hem bijna 5 jaar en vind hem nog prima en zou weer dezelfde ring uitkiezen.
Wij hadden het plan onze ringen door te schuiven naar trouwringen, en hadden 1300 uitgegeven voor de ringen. Alleen verloor mijn man zijn ring, en hebben we alsnog nieuwe ringen gekocht en die waren net geen 900 Verlovingsringen zien er ongeveer zo uit maar zijn wat breder Juwelier Eugene van Baal - Martinshof Meerkleurig geel/witgoud (2589/4) Trouwringen lijken op deze alleen dan zonder diamantjes Juwelier Eugene van Baal - Martinshof Meerkleurig Geel/witgoud (17603/5)
Iets van 300 euro. Titanium ringen. Zou ze zeker niet weer komen. Dan zou ik de 300 euro voor een ring voor mij alleen doen. Man heeft hem alleen omgehad in het gemeente huis.
Wij hebben ruim 1700 euro betaald voor onze ringen. Ze zijn dan wel allebei in 3 kleuren goud (geel, wit en roze/rood), en ik heb ik mijn ring nog 5 diamanten zitten. Wij hebben de ringen zelf ontworpen, maar niet zelf gemaakt uiteraard dus het was geen 'standaard' ring uit de collectie, misschien heeft dat invloed op de prijs?
De onze kostten 500,- per paar. Mooie titanium ringen met in die van mij 3 diamantjes. Onze hele bruiloft kostte 10.000 euro. Ik zou dat nooit uitgeven aan alleen ringen. Doodzonde!
djeez, wat een bedragen! Wij hebben alleen de goudprijs betaald, want zuslief is goudsmit! Raad haar ook altijd aan bij vrienden ea want zij maakt de ringen die je wil met zo'n 20% korting. Of je kunt natuurlijk iets helemaal zelf bedenken, of met haar hulp bedenken. Inmiddels al heel wat mensen blij gemaakt (nouja, mijn zus dan) Dusss, mocht iemand nog opzoek zijn naar betaalbaardere ringen (of andere sierraden) pb me maar, dan kan ik je met haar in contact brengen. (kan ook voorbeelden laten zien)