SI 8 - Gouden Trouwringen - ItaloDesign Trouwringen Wij hebben deze die waren toen aanzienlijk goedkoper, ik heb ze met diamant incl. armbandje voor onze zoon (witgoud) voor 850 euro geloof ik, met certificaat voor diamant e.d. Vergelijkbare ringen bij andere juweliers waren toen al minimaal het dubbele het zijn grote ringen, mijn man heeft zoiezo al een hele grote maat en we hebben brede ringen 6,5 mm, we hadden wel 14 karaat en een iets groter diamantje dan het standaard en krijg er dit jaar eentje bij (elke 5 jaar een steentje bij is traditie bij ons) Ze zouden met de huidige prijzen dus het dubbele ongeveer kosten... Ik vind mooie en goede trouwringen wel belangrijk (je doet er toch de rest van je leven mee) maar bedragen van 5000 en 10000 euro zelfs vind ik belachelijk en gaat nergens over, wat wil je doen 3 kilo goud om je vinger hangen Ik vind het echt zo jupperig overkomen dit, mooie trouwringen kosten niet dat bedrag, dat woon je echt in een luchtkasteeltje...
Peters & Peters - Aller Spanninga - GZU-online Wij hebben de meest linkse onder de 'specials'. Samen kostten ze 2900 euro.
Ik denk niet dat ts erop zit te wachten dat er zoveel commentaar komt op het bedrag wat ze wil uitgeven aan haar trouwringen...als zou ze anderhalf miljoen uitgeven ....
Wij hebben om die reden ook bij Italodesign gekocht, fijne no nonsense winkel waarbij je niet ook nog voor een winkelpand op A locatie in een grote stad betaalt. Geen poespas, gewoon mooie ringen voor een eerlijke prijs.
+1, wij dus ook! Hebben een vertegenwoordiger bij ons thuis gehad zelfs, zijn niet eens naar de winkel geweest, maar hebben op ons gemak onze ringen uitgezocht uit een enorme koffer met dummies... Waren niks verplicht, maar er kon van alles!
Rond de 2000,- geloof ik. Mijn ring is gematteerd witgoud met een rand van 20 kleine diamantjes, man zijn ring gewoon mat witgoud. Ik vond dat al best een aardig bedrag eigenlijk! En dan nog een witgouden verlovingsring met diamant erbij. Maar dat je ''zo'n 10.000,- moet rekenen voor twee ringen''? Daar kies je dan echt wel zelf voor. Dat ziet een gemiddelde juwelier niet elke dag voorbijkomen denk ik.
Hmm mja wat is een goede ring? Van die van ons ga ik er ook vanuit dat ze toch minimaal een heel huwelijk mee gaan.... En toch "slechts" 200 betaald. Hartje stad trouwens. Prima juwelier, veel keuze voor een heel klein winkeltje en toch budgetprijzen. Buiten dat we op dat moment ook nog een kind kregen en huis kochten... Zou ik anders ook geen 1000en euro's voor een ring uitgeven En deze was precies wat we allebei mooi vonden. (Dat is waar het uiteindelijk om gaat natuurlijk.. Niet om het geld)
Wij hebben ronde de 1350 gulden! voor onze 3 kleurig gouden ringen betaald. Vind 10.000 euro ook wel erg veel geld voor ringen.
10.000 euro heb je toch zo uitgegeven aan twee ringen. Als je een beetje geld in je zak hebt en het leuk vind om een mooie set dure ringen te kopen, waarom niet? Vind er niks mis mee hoor.
350,- voor ons beiden. Titanium ringen. Zilverkleurig met een goudkleurige streep, en in de mijne een steentje. Aan de binnenkant staan de namen en de datum. Zeer blij mee
Verlovingsring volgens mij 2500 euro. Wit goud met 70 champagekleurige diamanten. En voor de trouwringen 3000. Ik beken dat een flinke familiekorting heb gehad anders was ik ook aan jouw bedragen gekomen.
volgens mij komen wij totaal dadelijk op zo'n 150 euro voor mijn verlovingsring en onze trouwringen. We willen iets simpels, niet te duur, want zeker vriendlief hangt m dadelijk om zn nek omdat ie op zn werk geen ringen mag dragen. hier mijn verlovingsring: Moet er wel bijzeggen dat wij gaan proberen om onze gehele bruiloft voor onder de 3500euro te doen. dus voor ons zou 2000euro voor een verlovinsring niet eens ter sprake komen..
TS, het is aan jullie zelf wat een normaal bedrag is. Het ligt er ook aan waar je waarde aan hecht. Er zijn ook mensen die alles heel klein houden, goedkope ringen, goedkope jurk maar er vervolgens een huwelijksreis van duizenden euro's aan vast plakken. Wat je zelf maar wil he? Wij hadden niet zo'n vreselijk ruim budget voor de ringen. Oorspronkelijk lag ons budget voor de ringen op 750 euro. Helaas konden we voor dat bedrag alleen het simpelste van het simpelste krijgen. Titanium was voor ons geen optie, dat kan je niet kleiner of groter laten maken en de kleur past niet bij mijn huid.... Uiteindelijk hebben we er 1500,- euro aan uitgegeven (mede mogelijk gemaakt door de hoge goudprijs). Ringen vonden we toch erg belangrijk, die moet je de rest van je leven nog om hebben! Dit zijn ze geworden: Desiree trouwringen bicolor met diamant 1-0.06crt, Juwelier van Someren Die van mij is alleen helemaal in het goud (wel met steentje) Die van mijn man is precies zoals op de foto (de onderste ring dus, zonder steen) We zijn nu een jaar getrouwd en ben er nog steeds erg blij mee
De set ringen die wij hebben zijn momenteel rond de 2400 euro. Wij hebben ze alleen al jaren en ze zijn nog steeds in de collectie. We hebben ze gekocht met de aktie 2 ringen halen, 1 (de herenring) gratis. Ik heb ongeveer 600 euro betaald, maar dat is in 2007 geweest Wij hebben matgoud met een witzilveren rand, ik heb er een diamantje inzitten, inmiddels is die van mij glanzend geworden, want ik draag hem dagelijks, die van mijn man is nog in originele matte staat