kleurtje hebben voor trouwen..

Discussie in 'De lounge' gestart door asmama, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames ik ga deze zomer in juli trouwen nu wil ik eigenlijk wel een kleurtje hebben ben niet spierwit maar ook niet bruin gewoon gemiddeld zeg maar.. maar hoe vaak moet ik ongeveer gaan en hoe lang van te voren mee beginnen? alle tips welkom:D

2. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hier nog iemand die in juli trouwt. Ik ben nu al bezig met mijn kleurtje. Alleen is het zo dat ik in mei ook een trouw heb ( ik loop in de suite) dus ik wil tegen dan al een mooi kleurtje hebben. Ik denk dat het afhankelijk is van hoe vlug je bruin wordt. Heb je een donker huidtype dan denk ik dat je met een stuk of 5 zonnebankbeurten al een mooi kleurtje hebt. Een lichter type zal waarschijnlijk meer moeten gaan. Als ik jou was zou ik begin juni beginnen. Als je elke week 2x gaat dan heb je zeker tegen juli een mooi kleurtje! Trouwens veel succes met je huwelijk!

3. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Een weekje of 3 van te voren een turbo zonnebank huren met gezichtsbruiner. Elke dag een kwartier tot 20 min eronder en geloof me, je bent bruin! Is ook niet zo duur.

4. princess25

princess25 Niet meer actief

Ik ging een maand of 2 maanden af en toe onder de zonnehemel. En dan opbouwend. Begon met 10 minuten en eindigde met 40 minuten. Nu wordt ik totaal niet snel bruin, maar had wel een gezond kleurtje.

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    In t ergste geval spraytan ?
    Zou ik nu vast proberen, weet je hoe je huid reageerd, kan je t tegen die tijd als t met zonnebank niet lukt alsnog een keer doen.

6. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik zou ook nu beginnen inderdaad, ik heb het ook langzaam opgebouwd toen ik ging trouwen.. Ging 2x per week geloof ik..

7. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    hier dacht ik ook gelijk aan! in engeland deden heel veel meiden 't, werd vaak supermooi!

8. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ook bijtijds begonnen. We zijn in mei getrouwd, en in februari ben ik begonnen. Mijn huid is echt super gevoelig, ik verbrand heel snel, dus ik moest het echt langzaam opbouwen. In het begin ging ik 2x per week, op een hele lichte zonnebank. Op den duur ging ik naar een sterkere zonnebank en de laatste weken hoefde ik het kleurtje alleen nog maar te onderhouden en ging ik nog maar 1x per week. Dat vond ik echt een fijne methode en ik had een gezond kleurtje. Absoluut niet superbruin, maar gewoon een beetje kleur in plaats van mijn normale behoorlijk bleke huidskleur.

9. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in november getrouwd en in september begonnen met zonnen. In het begin 2x per week, maar al vrij snel naar 1x per week gegaan. Ik ben heel bleek en word normaal niet snel bruin, maar vond dit toch vrij snel gaan.

10. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ha meiden,

Ff een vraagje hoor. Ik ga binnenkort nog niet trouwen, maar ben me al een beetje aan het voorbereiden. Ik ben dus wel spierwit (sproeten, rood haar, gevoelige/gauw rode huid, binnen kwartiertje in de zon verbrand zegmaar), en hoe moet dit nou? Iedereen zegt: "als je gaat trouwen moet je wel bruin zijn hoor!". MAar wat vinden jullie hier nou van? Ik heb het idee dat het a)heel moeilijk wordt en b)niet zo past bij mij als ik opeens bruin ben, omdat ik dat nog nooit ben geweest, plus dat rode haar en sproetjes enzo. Maar wil wel graag een witte jurk, denk ik, en dat is toch ook geen gezicht?
    *zucht* Tips zijn welkom ;)

11. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 advies GEEEEEEEEEN SPRAYTAN!!!!!!!! Had ik ook even gedaan voordat ik ging trouwen. Gelukkig was ik wel slim genoeg om het ver van tevoren even uit te proberen. Ik was net een wortel!!!
    Koop gewoon en strapless topje en ga bij iedere zonnestraal lekker in de zon zitten. Pas op met bandjes, shirtjes met mouwen, zonnebrillen en verbranden! Geeft lelijke strepen.

12. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Haha nee dat met die Spraytan heb ik ook al eens geprobeerd XP Alleen op 1 been, had toen dus 1 oranje been XP Gelukkig nog geen heel warm weer, heb gewoon ene lange broek aangekund tot het er helemaal afging :p
    Maar dat probeer ik ook altijd hoor, zoveel mogelijk natuurlijk in de zon, maar ik word gewoon voor geen meter bruin. Ik word óf knalrood (kreef zegmaar :p ) of ik doe zonnebrand op en er gebeurd niks. Heb minstens factor 40 nodig. Heb al eens een zonnesteek gehad, heb daar nu nog een litteken van op mn buik, brrr moet er niet meer aan denken.

13. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Let er wel op dat je bij zonnebanken altijd 2 witte stippen bij je schouderbladen houdt, daar lig je op tijdens het zonnen en dan kleuren die niet mee! Staat niet mooi als je in je trouwjurk een lage rug hebt....

Mijn advies; gewoon elke zonnestraal meepakken die je kan, maar dan wel van de echte zon! Strapless truitje, of je bandjes opzij schuiven en gewoon lekker in de zon zitten. Ziet er ook het meest natuurlijk uit!

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Er zijn ook zonnestudio's die zonnebanken hebben waarin je kan staan,Krijg je ook geen witte plekken op je rug en onder je oksels.Ik ben best bleek maar werd daar wel goed bruin van en had nergens geen witte plekken dus is wel een aanrader!

15. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Misschien kun je je beter laten bruchen voor je bruiloft? Erg mooi en stukken goedkoper ;)

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik ben in sep getrouwd en ben ook bijtijds gaan zonnen, zo had ik er ook langer plezier van, want zonnen in de studio is ook niet heel goedkoop vond ik.. Ik moet op het laast wel maar 1x pw want ik ging te had en mn man is een licht type dus ik poepie bruin ernaast was ook geen gezicht.

Voor het rode type; een goede zelfbruinende creme zou een optie voor jou zijn, en je dan goed en mooi in laten smeren door je manneke zodat je rug etc. ook mooi bruin is. Heeft vriendin van mij ook gedaan,ze had een gezonde tint maar niet overdreven bruin.

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

getrouwt in juli..

3 maanden daarvoor begonnen met een kuurtje zonnebank.. en toen elke week bij gehouden.. en als ik in de zon ging zitten deed ik altijd mijn bandjes naar beneden zou zonde zijn als je van de lelijke bandjes krijgt of half rondje in je hals.

18. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Owh ja, ik had ook zo'n staande zonnebank waar ik in ging, dus geen witte strepen of plekken, ideaal :D

@ Luciaatje ik zou het gewoon proberen, je kan altijd weer stoppen, je hoeft niet ineens naar extreem bruin te gaan.. Ik ben normaal altijd erg bleek en wilde gewoon een gezond kleurtje voor bij m'n witte jurk :) Stuk mooier voor op de foto's :)

Deel Deze Pagina