Hoeveel heeft jullie bruiloft gekost?

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerrr, 1 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iets minder dan 2500 euro, inclusief drie Vietnamese jurken, ringen (flinke korting, ivm opheffing juwelier), gemeente, kerk en feest.

2. Ook iets van 12.000 euro.. gelukkig in de oldtimer van mijn vader gereden, want een auto huren kan je geloof ik ook wel 1000 euro kosten

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

4500 euro, inclusief weekendje weg.
    1/3 daarvan ging naar de fotograaf/fotoalbum: de techniek om foto's op de bladzijde af te drukken in hoge kwaliteit bestond toen nog niet zo lang, en dat heeft ons veel gekost. Geen moment spijt van gehad: daar zijn toch je herinneringen vastgelegd :)
    Als we, zoals mijn man had gewild, een kennis hadden laten fotograferen, zou het voor 3100 euro dus gelukt zijn. Maar ook hij was achteraf erg blij met ons mooie fotoalbum :)

4. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Eens denken.
    15 euro voor het trouwboekje, gratis getrouwd voor de wet op een dinsdagochtend. En picknick gegeven voor de familie (+- 300 euro) in het park.
    We zijn ook gewoon getrouwd in onze jeans.
    Ik had helemaal geen zin in de organisatie en kosten van een huwelijk

5. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ik vond het superromantisch.
    We zijn in het geheim getrouwd (niemand wist ervan). Na de trouw (was om 9u 's ochtends) zijn we een dagje naar Antwerpen gegaan en gewoon gentoten van elkaar, wandelen langs de schelde, een terrasje doen, enz.
    De zaterdag daarna hebben we iedereen naar het park gelokt en de kinderen het laten vertellen.
    Was gewoon voor mij een perfecte zalige trouw

6. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier denk ik ongeveer 8000 euro..

Maar da's dan inclusief huwelijksreis.. Alleen bruidskleding hebben wij niet zelf betaald.. Als ik dat meereken komen we op 10.000 denk ik..

Wij hebben het overdag redelijk simpel gehouden, trouwen op gemeentehuis, lunch & bruidstaart eten bij ons thuis..

Ons feest was wel een knalfeest, dus kostte ook wat.. Maar achteraf hadden we op veel meer gerekend.. Waren voor diner van 30 man + feest van 80 man inclusief hapjes en drankjes 3500 kwijt..

Grootste kostenpost daarnaast was de fotograaf.. Die was knetterduur, maar was verliefd op zijn foto's, dus moest hem zijn :) Achteraf ook geen spijt van gehad trouwens... :D

7. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    rond de 2000 euro.
    ringen waren het duurste :D maar we zijn er echt giga blij mee
    en voor dat geld hadden we alles er op en d'r aan.
    feest met ongeveer 100 man, 4man bandje, caddilac voor de dag, eten voor daggasten, kleding, ringen, gemeentehuis, bloemen...

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Bedankt voor alle reacties!

9. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

onze bruiloft zo'n 7000

10. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Onze bruiloft, jurk, locatie haarzuilens(kasteel), kerkceremonie, trouwpak, feest plus/minus 80 man, eten plus/minus 40 man, fotograaf hele dag en 2 weken huwelijksreis amerika plus voorafgaand hotel, we hadden een gloednieuwe BMW(die hadden we geleend van oom)

Alles bij elkaar 15000 euro

11. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Wij hebben ruim 8000 euro uitgegeven. We hadden 30 daggasten, borrel 100 man en feest rond de 110. Mijn jurk en man z'n pak hebben we van onze ouders gekregen.

12. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Wij waren rond de 7500euro kwijt.

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier ongeveer 10.000 euro, exclusief huwelijksreis.
    En het is elke cent meer dan waard geweest!

14. Triskele

Triskele Niet meer actief

5000 euro maar we hadden wel 50 gasten heel de dag met al het eten, drinken, fotograaf (en alles op dvd origineel erna) ringen, pak (jurk heb ik wel gekregen) taart, bedankjes, zelf ontworpen kaarten, versiering zaal, bloemen trouwauto, kapper voor mezelf, mn moeder en zusje. Dus vond het reuze meevallen eigenlijk!

Oja en uiteraard trouwlokatie (kasteel) en op een vrijdag (was ook duurder) dus tikt ook weer mee..

15. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hier volgens mij zo'n 5000 euro. Is al wel weer 9 jaar geleden en we hielden het 'klein' omdat we beide nog studeerden. Jurk en pak van onze ouders gekregen, de rest incl huwelijksreis allemaal zelf betaald.

Deel Deze Pagina