Op de site van friso heb ik de antilekbekers gezien. Weet iemand of daar een harde of zachte tuit op zit?
Ik lees inderdaad dat ze heel goed zijn. Demi drinkt haar diksap uit een antilekbeker (nou ja antilek..... het loopt er misschien iets minder langzaam uit) met een zachte tuit en ik weet niet of zij al uit eentje met een harde tuit zal drinken. Maakt het voor haar veel verschil met drinken?
hoe oud is je kindje? ik weet eigenlijk niet vanaf welke leeftijd het 'mag'. ik denk dat ik er op zou letten, of ze met haar huidige beker nogal eens tegen haar tanden/tandvlees aanstoot? als dat zo is dan zou ik zelf denk ik toch nog even met een zachte doorgaan. Mijn oudste hebben we de beker pas gegeven toen hij niet vaak meer 'uitschoot' met het in zijn mond doen van de tuit, en hij flink wat tanden had, het lijkt me pijnlijk als ze met zo'n harde tuit heel hard tegen het tandvlees aan stoten
Bij Fenna hebben ze die bekers op de creche. Ben er ook ontzettend enthousiast over. Waar kun je ze kopen?
Ik heb toch de avent gehaald omdat die een zachte tuit hebben. Voor harde wil ik er ook bijhalen van friso. @mik25: die kun je op de site van friso bestellen. Volgens mij kun je ze niet in de winkel halen. Ze kosten iets van 4,25 per stuk incl verzendkosten en elke volgende kost maar 2 euro.
hele goede beker is dat ik heb er 2 1 voor de melk en 1 voor de limonade. Esmee was 6 maanden toen ik begon met af en toe een slokje uit de tuitbeker te nemen, ze had het snel door en dronk er vrij snel zelf al uit. de avent anti lek beker (die hier wel lekt) vind esmee niks, die wou ze van af het begin af aan al niet hebben.
der avent lekte hier ook als een gek. ik ben heel enthousiast over de friso. nadeeltje vind ik wel dat mijn zoon er enorm op kauwt en de tuit onder de krassen en 'slijtplekken' van zijn tanden zit, maar dat ligt niet aan de beker, dat zou hij met iedere beker gedaan krijgen denk ik
hier sinds kort ook de friso bekers. hij moet wel meer z'n best doen om er wat uit te krijgen, maar inderdaad, absoluut antilek! helemaal grandioos! avent lekte ook continue, en dat voor 9 euro per beker. verder van alles wel geprobeerd, maar niks zo'n succes als de friso bekers.
Ik had er vorig jaar ook 3 besteld, uiteindelijk nog maar 1 over, eentje ergens laten staan op vakantie en de andere kreeg vorige week een scheur. Gelijk weer 4 nieuwe bekers besteld, ik vind ze geweldig, alles kan tenminste in de afwasmachine en ze breken niet zo snel. Die anti-lek dingen haal ik er altijd uit, ze drinkt beter zonder anti-lek. Vorige keer heb ik wel een maand ofzo op die bekers moeten wachten, ik hoop dat het nu wat sneller gaat.