Hey mama's Ik ben om te proberen eens helemaal gestopt met koffie sinds vorige week maandag. Mede omdat Evy zo'n moeite kreeg met in slaap komen. Nu drink ik kamillethee. Evy had normaal 1 poepbroek per week, nu 5 per dag,...zou dit met elkaar te maken hebben? Ik dacht dat cafeine juist laxerend werkte,.. Maar er was toch ook iets met kamille en de darmpjes. Volgens mij heeft Evy best last gehad van mijn 3-4 kopjes koffie per dag :x. Voel me nu best schuldig. Ze slaapt ook beter nu. In de eerste maanden helemaal geen last gehad van de cafeine, maar nu opeens wel denk ik.
wow, ik ga het eens uitproberen! Ik drink op werkdagen 2-3 kopjes koffie, thuis gemiddeld 2 op een dag. Mijn dochter heeft ook maar 1 poepbroek per week en heeft er 2-3 dagen last van als hij moet komen maar er nog niet is. Als ik dat op kan lossen door geen koffie te drinken, super. Dus ik kan je dan over een paar dagen antwoord geven of het klopt [edit: mijn dochtertje slaapt juist heel veel en goed, dus ik hoop niet dat dat dan nog meer wordt ]
Ik denk dat ik vrij veel koffie drink 3 of 4 per dag, maar heb aan Luca nooit iets gemerkt. Hij heeft ook gewoon 1 a 2 poepbroeken per dag. Hij is ook altijd een prima slaper geweest. Dus kennelijk verschilt het per mamma
Hmm, ik denk niet dat 't aan de cafeïne ligt, al snap ik wel dat je dat denkt, omdat het nu ineens heel anders is. Maar ik drink ook vrij veel koffie (sinds de zwangerschap/borstvoeding 4 kopjes per dag, daarvoor was ik echt verslaafd ) en Milan poept minimaal 3 x per dag, vaak nog meer. Hij slaapt wel heel erg weinig, dus misschien toch eens gaan proberen nog verder te minderen...
Gek he, het is wel erg toevallig. Cafeine ontrekt wel vocht uit het lichaam, dus misschien ook wel bij Evy. Haar ontlasting was ook veel dikker dan nu. Nu is het weer echt bv poep