maar willen ze haar wel of niet 3x p/d wat geven? Of gaan ze daar rekken tot 4 uur zodat het maar 2x gegeven kan worden?
Ze willen het wel hoor, maar het was voor hun wel makkelijker als er 2 x een fles gegeven wordt. Maar dan hebben ze toch pech,.. Bovendien dacht ik later, als een kindje ouder is, drinkt en eet ze fruit, boterham, cracker, dus ook 3 x iig.
Even een aanvullende vraag,...hoe warmen ze de melk op? Ik kon kiezen tussen flessenwarmer en magnetron. Maar ik lees hier en daar dat door het opwarmen in de magnetron de voedingsstoffen uit de melk gaan. Tenzij op zeer laag wattage wordt opgewarmd. Hoe doen ze dat bij jullie?
toch raar dat zij maar 2 willen geven jij bent de mama en je betaald ervoor. Ze moeten wel want anders gaat Evy gewoon een uur boos en huilen lijkt mij. Enne haar maagje is niet opgeboxd tegen die grote hoeveelheid dan of dan drinkt ze te weinig dat jij straks de nadelen hebt want dan tankt ze straks extra bij. weet eigenlijk niet hoe ze het opwarmen. zal t eens vragen. Denk trouwens niet, want ze gaat maar 2 dagen naar het kdv, als ze dus 4 flessen via de magnetron krijgt het heel erg is, de rest krijgt ze toch bij mij.
Ik zal vrijdag even melden dat ik toch liever 3 voedingen heb tenzij ze zelf niet komt en aan 2 voldoende heeft. Ze zit nu in zo'n lekker ritme, dat wil ik niet verstoren.
meestal gebruiken ze een flessenwarmer en daar zou ik ook voor kiezen. Magnetron veroorzaakt geen rampen , maar is wel wat slechter
juist! gewoon doen. Zij moeten gewoon mee gaan met haar ritme. Het kan best dat ze opeens een ander ritme krijgt. Maar geef gewoon 3 goede voedingen mee en eentje extra. Ik dacht als er met eentje iets gebeurde hebben ze altijd wat. Ook ingevroren hebben ze 2 voedingen liggen van mij.