jullie zullen wel denken van komt zij weer maar baal echt heb het nou al zo vaak gehad dat ik een leuke film in de veronica gids zag staan en die film ook wou kijken net zoals vanavond er zou een film op komen met snoop dogg dus wij er helemaal klaar voor is er een film op SHAFT terwijl terminator om half 9 zou beginnen en om half 11 die film die ik wou zien die is er dus niet op:x waarom betaal ik dan in godsnaam voor de veronica gids als ze toch de films niet laten zien wat er in staan sorry hoor maar baal ontzettend
oh ik had het vorige week er stond in de gids (en op teletekst ook volgens mij) dat er een film zou komen en toen kwam er ook een andere. vond ik ook niet leuk.
Tja ik vraag me erg vaak af waarom we uberhaupt betalen voor tv. Nieuws zien we op internet en de films die erop komen en vaak de series ook, kunnen al bijna lezen en schrijven. Als ze dan ook nog dingen beloven die ze dan niet laten zien dan kan ik me voorstellen dat je enorm baalt.
gisteravond ook. Zou om 20:00 de Pfaffs komen, is er voetbal op terwijl dat voor morgen staat! Gewoon even de dagen omgewisseld in de Veronica geloof ik Leuk is anders idd
Wij laten ook ons abo op de veronicagids aflopen Wij kijken altijd lastminute op internet wat erop komt of op teletekst
Ik weet wel dat toen Patrick Swayze overleed dat toen de programmering allemaal veranderd werden naar zijn films, maar dat is te begrijpen. Ik heb ook de veronica gids maar kijk er nooit in kan hem beter opzeggen haha. Kijk altijd in de digitale van de decoder of op internet bij tvgids.nl
Nou lekker is dat! Zou hem inderdaad opzeggen als ik jou was! Je kunt tegenwoordig alles zo op internet vinden.
Ik kijk zelf in de digitale tv gids. We hebben zo onze series, maar die worden meestal opgenomen om op een ander tijdstip te kijken. Zo heb ik alle afleveringen van the terminator opgenomen, en ben met de eerste aflevering pas halverwege. Moet eerst nog 2 uur van de Triangle afkijken... maar wanneer?
De Veronica gids...Is dat die met Anouk op de cover deze week?(of vorige week) Een klant van mij heeft die geloof ik.
Goed dat ik dit draadje lees... Ik was steeds van plan om op te zeggen, en ik heb nu net de email gestuurd... Ik vind het magazine gewoon te duur voor die ene keer per week dat ik erin kijk...
Ik lees eigenlijk alleen maar die stukjes over die celebs, fashion flaters ed .. .vind het wel een leuk blad staan veel recensies in over films dvd etc, het is niet alleen maar een televisie gids vind deze het leukste van alle andere saaie gidsen ... maar goed als een tv zender iets veranderd in de programering dan kan de Veronica Gids daar toch niets aan doen ?? ..