Hier zijn wij van hero allergy care over gestapt naar nutramigen. Geheel ander kind. Mijn dochter had waarschijnlijk lactose intolerantie. Ze heeft door het huilen een opname gehad van 1,5 week. Ze was toen 6 weken. Er was bij haar geen eczeem plekje of dergelijke te herkennen. Toen wij uit het ziekenhuis kwamen bleek na een aantal weken dat het huilen weer toe nam. We zijn toen in overleg met de kinderarts op nutramigen uit gekomen en na 3 maand in 1 dag een totaal ander kind. Hier hebben ze toen de tijd een heel multidisciplinair overleg over haar gehad in het ziekenhuis en zelfs kinderartsen onderling blijken van mening te verschillen wat symptomen van koemelk allergie of lactose intolerantie moet zijn. Dat het cb zegt hij heeft geen eczeem vind ik ook wat kort door de bocht.
Neocate. Dat is volledig koemelkvrij, terwijl pepti en pep nog gemaakt zijn van sterk verknipte koemelkeiwitten. Met Neocate waren de meeste problemen van de baan, hoewel dochter tot ruim een jaar medicatie voor reflux nodig had.
Was hier ook zo inderdaad. Helaas na lang smeken mochten wij over op Nutramigen. Kan nu eindelijk zeggen dat ik een totaal ander kind heb.