o kan het niet laten... mijn colega heeft 9 honden(4 vast 5 jonkies die weggaan) 9 katten waarvan er 2 bevallen zijn 1 met 7 kittens 1 met 8 kittens 24 in totaal dus!!!! een hok vol konijnen en ook nog een man en 2 kinderen
1 poes van 16 jaar oud.... 2 konijnen, 1 gekregen en 3 dagen later hadden we er 4!! er zijn er helaas 2 overleden als snel.
Wij hebben 2 honden, 2 katten, 200 koeien, 50 kalveren, vissen, eenden, ooievaars soms wel 100. kikkers schildpadden en nog veel meer. liefs
@ Danjay, dat was ook niet best als die allemaal in huis liepen,hahah,maar wel heel leuk,je woont dus op een boerderij heerlijk zeg...
2 poezels! Die zijn overigens nog bij mijn ex, maar die komen gauw mijn kant op! Mijn moeder heeft trouwens: Een man, 2 thuiswonende kinderen, 3 honden, 2 katten en meer dan 100 duiven. (blij dat ik niet meer thuis woon)
2 hondjes 2 cavia's 3 muizen 4 vogels 6 slangen 4 ossekikkers 2 stekelpadden 2 reuzenpadden 1 prachthoornkikker 2 soorten wandelende takken 1 panterpad 3 baardagamen 6 vogelspinnen 1 klauwkikker 1 troipisch aquarium