hallo allemaal wij zijn met zijn tweeen en hebben een grote hond wij doen wekelijks boodschappen maak ik een lijsje van wat ik zo iedere dag ga eten en haal daar de boodschappen na en dorisn wij halen ook alleen de boodschappen bij de c1000 ben ook niet zo dol op de aldi enz. wij zijn ongeveer 75 euro kwijt inc brood bij de bakker dan hebben we 2 keer per maand 75 euro voor benzine en kunnen het met 1 zak voer van 30 euro voor de hond dus naar mijn idee is dit niet al te duur
Nee, ik heb geen problemen met mijn kruiden op de vensterbank tot nu toe en qua kas pak ik het wat grootser aan, ik ben materiaal aan het verzamelen voor een zelfgebouwde kas in de tuin, mijn vader is aannemer dus dat komt dan zeker van pas
Eten & drinken incl. vlees per maand ongeveer 200 euro.. Voor 2 man! Is dat veel? Hier zit meestal ook wc-papier, shampoo, zeep en dat soort dingen bij
hier ongeveer 60-70 euro per week met 2 volwassenen, 1 grote hond, 1 kleine hond, papegaai en een voliere vol vogels. Hier zit trouwens geen benzinegeld bij in, we hebben 2 auto's.
Oei oei, hoe krijgen jullie het voor elkaar! Hoeveel wij per maand uitgeven aan alleen boodschappen zou ik echt niet durven zeggen. Weet wel dat het vééééél te veel is. Voel me echt een slechte huisvrouw.