100,- per week met z'n tweeën, maximaal. Wij eten vaak bij mijn schoonouders, dus als we dat 2x per week doen (dat is niet altijd zo)geven we minder dan 100,- uit.
Goeie god... Ga ik me ff snel in n hoekie zitten schamen hier Bij ons gaat er toch zeker zo'n 15 euro per dag aan boodschappen weg... das omgerekent zo'n 465,- p maand (31 dagen) 2 kinders 2 volgewassen en 2 honden, 1 grote en n mini. (ja en n landschildpad maar die eet alleen andijvie en soms n extra stukkie groenten) Maar hier zit wel ALLES bij van eten tot schoonmaak tot hondenbrokken +extra's voor kind en hond... Dacht dat ik t netjes deed zeg.. Heb ook al van alles geprobeert om t naar beneden te krijgen maar t lukt me echt niet! mn man werkt ook niet erg mee. Die wil bij de aldi alleen melk ed halen...als ik hem er al heen krijg...heb hem iig al bij de Appie weg. En als ik hem de boodschappen laat doen dan ben ik minstens 21 per dag kwijt...doene we dus ff niet heh
TIPS, TIPS, TIPS! Hellup! DAt wil en moeten wij ook, we houden nu steeds een stukje maand over en dat met een budget van 100 p.wk
hier zitten we de ene maand 200 euro de andere maand 300 is verschillend haal veel al bij de lidl of deen deka kies nu alles goed uit meestal alles wat in de reclame is alleen wasmiddel blijf ik bij ariel want die maakt het beste schoon maar goed nu word alles als nog duurder en zijn we nog meer kwijt aan boodschappen gr maria
Bent rouwens wel blij met dit topic. Wij zijn van 2 naar 1 salaris gegaan en het is best wennen soms. Ik klaag niet maar soms vraag ik me af of het wel kan (thuis blijven) terwijl ik het echt heel belangrijk vind om thuis te blijven. Ik vond dat ik het al goed deed maar vind het fijn te lezen dat het dus nog goedkoper kan, dat geeft me een uitdaging maar ook het gevoel dat het KAN! Dat het dus aan mezelf ligt als het niet lukt en niet aan dat we te weining geld hebben (dan zou ik dus weer moeten gaan werken). Ik deed tot nu toe 100 euro per week pinnen voor alles! (alleen auto niet). En als ik dan over die 100 euro heen ging dan trok ik dat de week erop weer van het budget af. Zo kun de bijvoorbeeld best een keertje dat lekkere stukje vlees bij de slager halen maar dan ook een dag bijvoorbeeld helemaal geen vlees!
hier is het ook van 2 naar 1 slaris gegaan en dat is erg schrikken en al helemaal met de prijzen van nu al doe ik ook steeds mijn best om toch variatie op tafel te zetten en tot nu toe lukt het aardig hoor succes gr maria
Hier, de ene week 50 euro, de andere week 80 of 100, ligt er aan, we doen het ook wel eens een week met 30 euro, ik koop alleen wat ik nodig heb. We hebben best geld om voor 120 ofzo per week te doen maar dat vind ik zonde van mn geld. Straks wanneer ik meer in te komen heb zal ik dezelfde richtlijnen aanhouden, als je hard werkt en je smijt alles naar die supermarktgiganten, vind ik doodzonde.
Ik ga me ook maar even schamen Ook ik weet niet wat ik uitgeef per maand aan boodschappen. Ik schat zo rond de 400 euro en dat is wel alles inclusief kind, hond, kat. Maar als ik zie dat het dus ook veel goedkoper kan (dat wist ik ook wel, maar wil het eigenlijk ook weer niet weten), dan schaam ik me wel. Ik heb altijd wel een reden waarom ik iets wil kopen en wat vooral niet nodig is. Ik denk dat ik ook maar conatant geld ga pinnen en dat ik het dan daarmee moet doen. Op=op. Ben benieuwd. Zodra de nieuwe maand begint ga ik het uitproberen. Zoals al gezegd wordt: een uitdaging
Poeh even goed denken. Ik doe wekelijks grote boodschappen en zit dan tussen de 40-90 euro. Dit is exclusief voer voor onze katten, konijn en cavia. Ook exclusief shampoo, tandpasta, wasmiddel enz. en uiteraard exclusief benzine. Ook doe ik door de weeks dan nog wat kleine boodschapjes. Ongeveer 15 a 20 per week. Dus ik denk dat wij per maand ongeveer tussen de 400 en 450 euro zitten maar pin me er niet op vast. Denk dat wij het ook eens beter moeten gaan bijhouden dan geven we misschien wat minder uit.
Ik breng maandelijks zo'n 400 bij de supermarkt. Ik ben niet echt prijsbewust, maar koop wel extra als iets in de aanbieding is. Verder interesseert het me niet zoveel, bezuinigen kan altijd nog als dat nodig is.
wij doen ook ongeveer p week voor ons zelf dan aan 50 euro per week aan boodschappen en soms nog wel eens 35 euro maar de potjes en voeding voor alysia niet mee gerekent tanken doen we 2 keer per week maar gas dus kost ongeveer 40 per week... en verder ja luiers hebben we nog liggen op voorraad koop ik altijd in de aanbeiding en wasmiddel heb ik ook nog een voorraadje van staan... toen gekocht toen er een aanbeiding was... was 2 bussen pringels kopen en kreeg je ariel middel erbij dus heb heir nog steeds chips verder redden we het goed
Dat hoef ik niet want ik weet heel goed waar het mis gaat.. Elke dag naar de supermarkt omdat ik er echt niet aan denk om vlees uit de vriezer te halen. Ik heb laatst na een stroomstoring ( nee, niet die van die Apache )de hele vriezer leeg gekiept. En er lag echt nog vlees in van 2 jaar geleden.. Als ik dan in de supermarkt ben, neem ik vaak wat lekkers mee, terwijl ik nog genoeg thuis heb, maar daar heb ik dan geen zin in.. Ik sleep bergen tijdschriften mee naar huis onder het mom van ontspanning.. Moeder zijn is een drukke baan.. Senseopads kopen in plaats vnan gewone koffie... Eigenlijk is het belachelijk duur, maar o zo lekker... En dan nog heb ik even geen idee wat ik uitgeef in de week... Ik denk zo'n 120 tot 140 euro.. (wel inclusief voeding en potjes voor Jelle en luiers) Als straks mijn kelder klaar is, (hij was lek, en er moest opnieuw getegeld worden) ga ik weer lekker inslaan bij de aldi, sapjes enz.. Zijn ook nog eens lekkerder dan die van AH.. UIteindelijk scheelt dat toch een hele hoop elke week, maar ik kan het nu gewoon niet kwijt. En de Aldi is niet hier in het dorp, en om nou voor een klein beetje naar het volgende dorp te rijden... Dan word het nog duur.. Enz enz.... Ik ga nu in een hoekje zitten om me te schamen..
Heel herkenbaar...vlees uit de vriezer vergeten, we kunnen elkaar een handje schudden Het is ook een gemakzucht hoor, kijk naar de senseo...niet echt goedkoop, maar ow zo makkelijk! Hup ow de thee is ook wel makkelijk, theepads erbij. Mammmm kijk warme chocolademelk van senseo, hup ook mee. klein moeite om even met de hand koffie te zetten, water voor de thee aan te zetten, of een kop koude chocomelk in de magnetron te zetten Aldi/Lidl zit bij mij niet in de buurt, maar doe haast alle boodschappen bij Bas vd Heijden.
Pff durf het bijna niet te zeggen maar ik denk dat wij er met z'n tweeen wel 350-400 euro per maand alleen al aan boodschappen doorheen jassen. Moet wel zeggen dat ik luxe boodschappen doe hoor. Lekker Albert Hein, A-merken en alles waar we zin in hebben Dus het zou minder kunnen. Ik doe ook elke dag boodschapjes voor het eten, omdat ik per dag wil kunnen bepalen waar ik zin in heb. Straks heb ik niet de ingredienten in huis terwijl ik zo'n zin heb in die ene lekker pasta. Denk dat het ook heel afhankelijk is van je inkomen. Als je het kan missen en daarnaast nog kan sparen, leuke dingen doen, kleding, benzine, dan doet 400 euro per maand niet zo'n pijn in je portemonnaie.
wij geven ongeveer 300 euro per maand uit. Dit is inclusief benzine, wasmiddelen en luiers enzo.. Vind ook dat we wat moeten minderen, omdat alleen mijn vriend inkomen heeft, maar elke maand lukt het toch weer niet..
Wij net zoals Jannes, ook rond de 400 a 500 euro per maand. En dan zit hier geen benzine bij. Wel sigaretten en cadeautjes. Nu moet ik zeggen dat het de laatste maand voor 80 per week ook is gelukt. Maar meestal rond de 400 euro.
ik vind het kanp 300 euro incl benzine wij tanken iedere maand voor 90 euro dan hou ik nog maar 210 euro over dan nog 50 euro van de luiers eraf dan word het 160 euro. Daan mag niet alle producten vaak alleen maar de duren (ivm allergie) dus dat is ook wel een strop in onze portomonee want het brood at we hebben voor hem is 20 euro per maand mag alleen maar met neutral wassen voor daan en vriend zo blijft er erg weinig over waarvan we dan zouden moeten eten. Ik heb nu 250 euro gepind voor de komende maand en we gaan kijken hoe het zal gaan ben wel heel erg benieuwd
@ Fleur, maar ik heb alleen rijbewijs, en ik rij niet zo veel.. dus ben ongeveer maar 50 euro aan benzine kwijt in de maand.. soms nog minder.. Dus hou ongeveer dan 250 euro over voor boodschappen..