Durf hier bijna niet te zeggen, snap niet hoe jullie het doen, zijn met z'n 2en, zonder benzine, mobiel en make-up zeker 150 euro per week kwijt. Heb ff bij m'n vrienden navraag gedaan en die toch ook rond dit bedrag, en nee is niet met uiteten gaan ed.
ooooh sorry! ga maar niet denken dat je 60 per maand red bedoel namelijk per week hihi *lacht om de reacties* haha
voor 400 euro eten, nou, 2,5 ons vleeswaren per dag, half tot heel brood per dag van de warme bakker, lekker 2-3 stuks fruit pd pp, verse groente (waar ik trek in heb) goed vlees, liefst de slager. Lekkere koekjes (die meestal niet goedkoop zijn) Alleen a merken gebruiken en dan liefst boodschappen doen bij de ah. wasmiddel e.d Moet ik nog ff doorgaan (haha)
Hallo Wij waren ook totaal niet prijsbewust en het geld vloog er door heen en waren we zo 200 euro of meer in de week kwijt. Nu doe ik heel bewust boodschappen en bewaar alle kassa bonnen en ja hoor we reden het met 120 euro in de week daar zitten dan de luiers en voeding enz bij in. Koop gewoon niks extra meer en met 6 personen is 120 euro in de week netjes al zeg ik het zelf.
wij geven 80 euro per week uit naa soms minder hoor we hebben hier 2 katten en we leven met ze 3re in huis xx
precies weet ik niet, meestal doe ik op zaterdag boodschappen voor ongeveer 35/40,- en doet Claudia door de weeks voor ongeveer 25/30,- erbij halen qua vlees/groente of extra fruit en 1x in de +- 2 maanden voor 92,- Carnibest (vers vlees voor de honden) dus 2 volwassenen en 2 honden
Nou verse groenten, vlees, brood en vis. Denk dat wij per avond wel voor 15 euro pp eten. Daarnaast (luxe) beleg, lekkers, snoepje/koekje, schoonmaakspullen, veel verschillende toiletspullen!, drank. Eigenlijk de gewone dingen....
Wij doen voor 300 euro boodschappen per maand dat is incl luiers enzo Dan hebben we nog voor ongeveer 50 euro in de maand eten nodig voor alle beesten en dan tanken we nog voor ongeveer 55 euro in de maand.
wij doe 100 euro in de week inclusief benzine,luiers en kattenvoer. nou eerlijk gezegd vind het het moeilijk hoor.
ik vind het moeilijk om al die bedragen te zien, want of je nou een eenpersoons-huishouden hebt, of een 5persoons-huishouden met 2 kinderen in de luiers, dat scheelt zoveel! en of je borstvoeding geeft of hypo-allergene flesvoeding scheelt ook. en of je man een zittende kantoorpik is of een man die de hele dag buiten lichamelijk werk doet scheelt een half brood per dag.... ik heb een huishouden met 1 persoon en 5 katten (eten ook carnibest) en doe meestal om de week boodschappen: hele kar vol en dat laat ik thuisbrengen. dan heb ik de week erna alleen geld nodig voor verse groente. ik denk dat ik gemiddeld toch wel 200 euro aan boodschappen opmaak. Ik zou het echt eens bij moeten houden he
Hier liefhebbers van goede wijnen, kazen en lekker vlees, vers fruit, verse groenten en versgemaakte pasta's. Ja, wij leven erg Bourgondisch en ik ga voor de grote boodschappen naar de Deka, maar net zo gemakkelijk naar AH als dat uitkomt. Ga me er niet voor schamen, werken er allebei voor. Valt me wel op dat ik minder uitgeef per week als ik ook daadwerkelijk minder vaak in een supermarkt kom (wat ik toch al een irritante bezigheid vind)
Ik haal om de 2 a 3 weken grote boodschappen en dan zit ik ong op de 250 a 300 euro op. en brood, broodbeleg, melk, groent en fruit enzo koop ik ook een paar keer per week. en sigaretten en tanken is dan ook apart. nou ik zo lees is dat best wel veel. maar het probleem is dat wij ervan houden om heel de dag door te eten. echte surinamers he!
haha me pa is net bij de boer geweest hier in de buurt. 10 kg aardappelen, een krop bloemkool een rode kool , 2 kg prij uien eieren 2 kilo appelen kg peren perzikken komkommer sla en tomaten en een spitkool en hij moest wel 15 euro betalen zo gaat het wel lukken met me 250 euro
wat het eten betreft: ik ga echt niet zomaar op mijn eten bezuinigen. verse groente is nou eenmaal duurder dan uit blik. ik eet ook graag lekkere vleeswaren op brood. van voorverpakte smeerkaas en smeerworst weet ik niet zomaar wat er in zit. ik bespaar dan liever op mijn shampoo en wasmiddel
We doen ons best om met z'n tweetjes per week voor 50 à 55 euro uit te geven. De ene keer halen we dat makkelijk en is het zelfs nog minder, de andere keer komen we in de buurt van 60 per week. Dit is dan inclusief eten voor de katten, maar exclusief benzine. Ik moet zeggen dat we wel echt heel zuinig proberen te doen. Want het vliegt de portemonnee uit als je niet uitkijkt ... Groetjes, Josien
Bij ons is dat minstens 100 Euro per week aan boodschappen. We zijn dus met drie en hebben drie katten. Ik moet wel zeggen dat ik niet het type ben die op voeding enzo wil besparen. Moest het niet anders kunnen, zou ik het wel doen hoor. Maar mijn vriend drinkt Coca-Cola, Ik Coca-Cola Light, mijn katten krijgen Whiskas, kattenbakvulling is van Catsan (vind ik gewoon veel beter, absorbeert echt meer geurtjes!) en ga zo maar verder. Mijn vlees komt van de beenhouwer en ik eet ook graag 'verse' kaas en niet voorverpakt. Dus zo komen we op een hoog bedrag uit, maar erg vind ik dat niet.
Shampoo en wasmiddel bespaar ik ook niet op, we werken ervoor..dus wil goede producten hebben. Als ik het geld niet zou hebben, zou ik misschien voor minder gaan maar tot nu toe niet nodig geweest. Ik kan soms wel heel ouderwets gekookte aardappels bewaren en de volgende dag opbakken, of een stukje vlees bewaren wat mijn mannetje 's avonds dan even opwarmen en alsnog opeet. Maar qua inkopen bezuinig ik niet, als ik tevreden ben over iets dan blijf ik het kopen, of het nu een A of huismerk is. Wc papier moet bij mij gewoon zacht zijn, echt niet dat schuurpapier. Nu hebben de huismerken ook vaak zacht WC papier, dan hoef ik niet perse Page ofzo.
Nou, eten doen we niet voor 400, maar als je boodschappen doet zitten daar ook luiers bij, waspoeder, katteneten, babymelk, enz.. Het leven is gewoon duur! Maar we werken ervoor dus ga ik me niet schuldig gaan voelen!