ik heb t idee dat als ik een harde buik heb ik dit voornamelijk aan de onderkant van mn buik heb zo ongeveer tot mn navel daarboven voelt t zo goed als zacht.... terwijl mijn baarmoeder toch halverwege ligt (tussen mn navel en mn borstbeen ergens) nu check ik niet iedere keer met n harde buik maar valt me zo soms wel op.... is dit normaal??? of is dit slecht?? ik ga het verder maar beetje in de gaten houden en evt meenemen als raag bij de verloskundige als ik weer heen moet 14 februari
Ik heb dat ook hoor. Soms heb ik een volledig harde buik, maar soms ook alleen onder. Dan voelt boven nog best soepel. Denk niet dat dat kwaad kan? Zolang je harde buiken maar geen pijn gaan doen. Goed om gewoon even te vragen aan je VK. Als je nu veel harde buiken hebt, zou je ook aan een blaasontsteking kunnen denken. Dan kun je voor de zekerheid ff langs de huisarts. De assistent kan heel eenvoudig je urine checken.
dankje voor je reactie! blaasontsteking is 2-3 week geleden nog getest dat heb ik niet hoor nee pijn doen de harde buiken niet ze zijn zeeeer oncomfortabel alleen ik ga dan altijd anders zitten of lopen en plassen.... het voelt bij mij als een volle blaas (zo gek!) dus harde buik zorgt dat ik moet plassen (soms ook andersom, ik moet plassen en omdat de blaas mn baarmoeder aanraakt word mn buik hard haha) maar ben dus niet de enige met alleen de onderkant zo