Icsi 1: Zwanger. Zoontje geboren. Icsi 2: (poging 1 voor een brusje): niet zwanger Icsi 3; (poging 2 brusje): Niet zwanger Icsi 4 (poging 3 brusje): Niet zwanger Icsi 5 (poging 4 brusje): Niet zwanger. In het voorjaar hopen wij met een zesde poging (vijfde poging voor een brusje) te gaan starten. Het wordt alleen wel steeds moeilijker om vertrouwen te houden op een goede afloop.
ICSI 1 niet zwanger, geen cryo's ICSI 2 zwanger, VMK geen cryo's ICSI 3 zwanger, VMK 4 cryo's, Half jaar pauze Eén cryo goed ontdooid (de andere drie dus niet) en teruggeplaatst, niet zwanger ICSI 4 zwanger! Bij de eeste twee behandelingen was ik positief, na de derde punctie (was een niet zo een leuke ervaring, 28 follikels aangeprikt.. AU) ben ik erg geschrokken, week op bed gelegen en hebben we een pauze ingelast om deze ervaring te 'vergeten'. Bij de vierde ICSI (na cryo tp) mochten we onverwachts gelijk door en waren we er eigenlijk helemaal niet mee bezig... vergeten te spuiten, afspraken bijna vergeten ed. Het zat niet in ons systeem, zeg maar. We hadden deze poging eigenlijk al afgesloten en psychisch al naar poging 5 toe aan het leven, maar... ZWANGER!
Icsi 1: zwanger, gezonde dochter geboren Voor een brusje: Icsi 1: mislukkt Cryotp: mislukt Icsi 2: zwanger, miskraam tweeling Icsi 3: zwanger, vmk Icsi 4: zwanger van een ventje die over een week of 20 hopelijk gezond en wel op de wereld komt.
ICSI 1: Mislukt, geen Cryo's ICSI 2: Mislukt, 3 Cryo's Tweurgplaatsing van 2 cryo's Mislukt ICSI 3: Zwanger! En mamma geworden van een tweeling (j/m) Geen kracht meer om nog een keer te gaan voor een brusje, maar ik ben al super blij met wat ik heb!
ICSI 1 (mei 2009) mislukt, geen tp ICSI 2 (juli 2009) mislukt, tp van 1 embryo ICSI 3 (sept 2009) mislukt, tp van 2 embryo's, 1 cryo cryo tp (okt 2009) ontdooien mislukt ICSI 4 (dec 2009) mislukt, tp van 2 embryo's, 4 cryo´s cryo tp (jan 2010) mislukt, tp van 2 embryo´s ICSI 5 (april 2010) mislukt, tp van 2 embryo's cryo tp uit ICSI 4 (mei 2010) zwanger, tp van 2 embryo´s, vmk ICSI 6 (aug 2010) mislukt, tp van 3 embryo's ICSI 7 (dec 2010) mislukt, tp van 1 embryo ICSI 8 (mei 2011) zwanger, tp van 2 embryo's, vmk ICSI 9 (sept 2011) zwanger, tp van 2 embryo's en zwanger van 1 meisje Ik heb altijd hoop gehouden (anders had ik natuurlijk ook nooit zoveel pogingen gedaan ) en kon het daarnaast ook gewoon niet accepteren dat ik op mijn leeftijd (nu 32) niet zwanger kon worden. En gelukkig heb ik heel veel geluk gehad en werd ik alsnog blijvend zwanger. Nu hopen dat ons meisje in mei gezond ter werlend komt.
3 x IUI: mislukt IVF 1: mislukt, geen tp, ernstige OHSS, 11 cryo's Cryo tp: tp 2 cryo's, mislukt Cryo tp: tp 2 cryo's, mislukt Cryo tp: tp 1 cryo, mislukt Cryo tp: tp 2 cryo's, mislukt IVF 2: zwanger, miskraam, 5 cryo's Cryo tp: tp 2 cryo, mislukt Cryo tp: tp 1 cryo, mislukt IVF 3: afgebroken ivm driegende OHSS IVF 4: tp van 2 embryo's, zwanger, 4 cryo's. Ik had altijd veel hoop. Bij de laatste poging had ik de hoop opgegeven, we hadden ons al voorgenomen dat dit de laatste poging zou zijn. Maar tegen alle verwachting bleek ik toch zwanger en ben ik in mei 2011 bevallen van een prachtige gezonde zoon!!
Dankje hanied Nina@ Hoe kan dat dat je geen onderschriften kan lezen dan? kNufel voor alle meiden Sikke @ Gefeliciteerd meis gaat het nog steeds goed?
Ik wil iedereen veel sterkte toewensen die bezig is met ivf/ icsi. Het is een loodzware weg. Hopelijk mag het voor iedereen uitlopen op een wonder. Zelf ook jaren bezig geweest en veel verdriet gehad. En gelukkig zwanger geworden na 1e icsi! Zie mijn banner. Stond vooral vol hoop in de behandeling en zijn nog net voor het spuiten op vakantie gegaan om zo onstpannen mogelijk ( voor zover dat kan ) aan de behandleing te beginnen.
Hier 5jaar geprobeerd waarvan 2bij geertgen. 2x clomid deed niks. 6x ovulatie inductie 1 vmk 3x iui eerste raak ook vmk. 1x ivf raak. Onze mooie dochter. En nog 2cryo's waar we aanstaande dinsdag weer voor gaan In totaal 5 jaar bezig geweest en 2 jaar bij kliniek. Met heel veel afgebroken pogingen.
Meis als je wil weten hoe ik dat verwerk enz , verwijs ik je naar mijn topic Hier in het vruchtbaarheids deel . Dit topic gaat om hoeveel pogingen je hebt gehad , en niet om mij. Doosje heeft dat gedaan er daar houden we het ook bij.