Hallo meiden, Mijn oudste word binnenkort 5 jaar en ik wil voor hem kijken naar een nieuwe fiets op MP. Hoeveel inch. kan ik het beste nemen? Groetjes Debbie
is niet te zeggen, hoelang is hij? Want de ene 5-jarige is groot en de ander klein. En fietst hij al zonder zijwielen of niet?
Ik zou het op gaan meten in een fietsenzaak. Wij hebben voor onze dochter nu eerst nog 16 inch omdat ze niet super groot is. Maar ken ook kinderen van 5 die al 20 inch hebben
Wat een goeie tip bosi... dat ik daar zelf niet aan denk op deze langzame maandag Hahaha Vigo fiets nog niet zonder zijwielen. Wij wouden dit vorig jaar proberen, maar toen vond meneer het nog te eng
Onze dochter is 5 en een grote meid. 120 lang Maar ze fiets op een 16 inch fiets. Dit omdat we toch ook zonder zijwielen willen proberen van de zomer, en dan een ''iets'' kleinere beter is voor haar zodat ze makkelijk met haar voeten bij de grond kan Maar denk dat je het beste even naar een fietsenzaak kan gaan en kijken wat het beste is.
Als hij nog met zijwielen fietst en niet te lang is zou ik gaan voor een 16 inch of hooguit 18 inch. Mijn zoon (5 jaar, 1.20m) fietst al een tijdje zonder zijwielen en we hebben pas een 20 inch fiets voor hem gekocht. Het koste hem best wel even moeite om aan het verschil in hoogte te wennen en hij ging van 18 naar 20 inch.
Onze zoon is 4 maar wel 115 cm en die heeft een 16 inch die is nu aan het leren zonder zijwielen en bij de grond goed.komen is dan wel belangrijk...