Idd allemaal goedkope kdv's zeg. Wij betalen 6,50 per uur. Komt dus boven het maximaal te vergoeden bedrag uit, dus dat betalen we ook nog eens extra.
Wij betalen voor 2 dagen 200 euro zelf maar het uur tarief gaat omhoog naar 6,02 euro. en we krijgen ook wat minder terug dus straks 250 euro betalen voor 2 dagen. Vind het ook duur hoor en dat met een 2e kinderwens. Nouja we zullen zien!
wij gaan in juni beginnen met de opvang uurloon is hier 6,55. onze kinderen gaan 1 dag naar het kinderdag wij gaan als ik het goed heb ongeveer 130 euro betalen..
Ik ben juist hartstikke blij met het deel dat we terugkrijgen. Ik ben alleen minder blij met het gedeelte dat we zelf nog moeten betalen... Overigens gaat ons KDV 6,40 per uur kosten.
heb je vast verkeerd begrepen dan dacht dat je net zo veel terugkreeg van de belasting als dat je zelf moest betalen snap je mij denk nou dan moet je niet blij zijn dan zijn de inkomsten ook laag
dit is dan je eigen bijdrage??? 365 euro nou dan heb je vast een hele goeie baan maar blijft een hoop geld natuurlijk
Ik niet, al mag ik niet klagen hoor. Mijn vriend verdient best ok. Maar de vergoedingen gaan rap omlaag als je gezamelijk inkomen stijgt. Ik ben in ieder geval blij dat we het nog 'gewoon' kunnen betalen.
Ahhh ok. Nee we moetenin totaal 670 betalen en we krijgen ongeveer 340 terug, blijft er nog 330 over...
Tien cent per uur duurder. 130 uur per maand, dus 13 euro duurder. Per 1-1 dan. Weet niet wat er wijzigt in de teruggaaf.