Ik probeer nu al een uur in te loggen bij internet bankieren...maar het lukt niet. Krijg aldoor...de pagina kan niet worden weegegeven. Hebben meer mensen er last van?
Oke het ligt dus gelukkig niet aan mijn computer of internet ( die doet de laatste tijd namelijk een beetje vreemd)
Ik dacht laat ik gelijk es kijken, maar ik kom helemaal niet op de site denk dat het een storing is ofo
hier ook gekloot, kom er wel op maar duurt een kwartier voor ik eindelijk kan zien wat er op staat *zucht*
hier ook problemen met internetbankieren.... dacht dat het aan mij pc lag. Ik maar schelden op dat ding en niet zo'n beetje ook. Dus bij deze "sorry computer"
Altijd handig zp! Ik kon net niet inloggen, ik denk, kijken of er hier een topic over geopend is, haha.
Ik wilde net ook ff wat rekeningen doen maar ook ik kan niet inloggen. Duurd elle lang zeg pfff nou dan vanavond nogmaal proberen. He heb ik eens zin om een rekening te betalen doet ie het gewoon niet!
net kon ik er nog op komen maar duurde een kwartier nu wil ik weer kijken doet ie het helmaal niet meer :x