Goedemiddag dames... Morgen heb ik een telefonisch consult staan, maar vroeg me net ineens af, is het daarbij de bedoeling dat ik zelf bel, of belt de gyn mij? Stom eigenlijk, heb er eerder niet overna gedacht en ben er vanuit gegaan dat ze mij belt, maar nu zit ik te twijfelen. Bedankt alvast!
Als ik een telefonisch consult heb, word ik gebeld door mn arts. Maar als je twijfelt zou ik vandaag voor de zekerheid even informeren hoe en wat, dan weet je t zeker! Succes ermee in elk geval!
Bij het maken van de afspraak werd idd mijn telefoonnummer gecontroleert. Maar heb inmiddels een nieuw telefoonnummer, dus ik zal dan wel even bellen dat ik een nieuw nummer heb.. Bedankt voor jullie reacties!
Misschien een erg rare vraag maaruhm... Ik heb telefoonvrees dus bellen dat levert bij mij nogal wat spanningen op. Op mijn afspraken kaart staat een telefoonnummer maar er staat niet bij of dit het nummer is van de afdeling, of van de receptie van het ziekenhuis.. Weten jullie vast ook niet, maar vroeg me af hoe dat bij jullie is. Krijgen jullie meteen de afdeling aan de lijn of eerst de receptie?
Waarschijnlijk krijg je gewoon de receptie en dan zeg je je naam en of ze je willen doorverbinden met afdeling gyneacologie.. Verder vragen ze niks en verbinden ze je door.
Dankje voor je reactie. Heb gebelt *bibberbibber* haha. Kreeg direct de afdeling aan de lijn en tis gelukt. Jeetje hoeveel spanning één telefoontje kan brengen zeg, verschrikkelijk. Maar tis alweer gebeurt.
PFf jaa indd. Vreemd eigenlijk zeg. Ik heb helemaal geen last van telefoonvrees gelukkig, ik ratel aan een stuk door . Mooi dat het is gelukt