Hoeveel jaar draag jij je winterjas?

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hallo,

Ik vraag me af om hoeveel jaar jullie een nieuwe winterjas kopen.
    Ikzelf heb er 3 jaar geleden 1 gekocht, maar ik vind hem nog steeds mooi, dus denk dat ik hem dit jaar weer ga dragen.

En jullie?

2. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik koop ieder jaar een nieuwe, en houd er altijd twee. Dus die ik vorig jaar heb gekocht die heb ik er bij en die van een jaar daarvoor gaat weg...

3. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    En waar doe je ze dan heen?

4. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb de mijne nu voor het 3e jaar.

5. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Meestal naar familie, of in de kledingcontainers...

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Die van mij gaat nou voor het 5de jaar mee Ik vind het een fijne en mooie jas alleen 1 knoopsgat is kapot dus ik moet kijken hoe dat ik die ga maken. Misschien dat ik er wel een nieuwe bij haal.

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier meestal totdat ik hem beu ben of kapot is...

Ik vind een winterjas kopen ook heel erg lastig, moet er echt tegenaan lopen.

8. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Zolang ik mijn jas nog mooi vindt en die nog niet versleten is blij ik hem dragen.
    Koop soms wel een nieuwe jas als ik een mooie zie.
    Maar ga (zolang ik nog een jas heb ) er niet speciaal voor shoppen.

9. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    als hij nog goed is dan blijf ik hem dragen.
    soms is dat 2 jaar maar heb ooit ook een oneill jas gehad die ging 10 jaar mee, was nog niet versleten maar heb hem uiteindelijk weggedaan omdat het model nogal euh ja achterhaald was haha.

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik hou hem rustig een jaar of 5 hoor. als er verder niks mis mee is. ik ben niet zo'n mode holic die persé de laatste mode moet volgen. zeker een jas verslijt niet in een paar maandjes.

11. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wisselend, ik ga nu voor de 3e jaar op rij een nieuwe jas kopen.
    jas 1 was rits kapot,was een dure, dus echt bale, vind het nog een mooie jas.
    jas van vorig jaar is gaan pullen, dus ga nu weer op jacht,nu wil ik er wel paar jaar mee doen!

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik koop elk jaar een nieuwe, maar mn oude hou ik ook totdat die kapot is of ik er op uitgekeken ben. Ik heb dus best veel winterjassen ;).

13. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik geloof dat deze zijn 3e jaar ingaat. Meestal koop ik elke 2a3 jaar een nieuwe. En de oude draag ik er nog naast als reserve.
    Maar de laatste blijft echt goed, en de kleur blijft mooi.

En mijn zomerjas heeft een binnenvest, waardoor deze op een mooie winterdag ook prima te dragen is. Dus dan heb ik 1 oude winterjas, 1 iets minder oude winterjas, en een 2 jaar oude zomerjas..

Heb het geld er niet voor over, zolang het voldoet ;)

14. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Hier is het zolang hij nog goed is.
    Ik heb een gele jas gehad, daar kon je me 7 jaren in uittekenen.
    Uiteindelijk afscheid genomen omdat hij veel dunner begon te worden (lees kouder), maar kon er geen afstand van doen in de prullenbak, dus in de kledingbak gedaan. Daarna had ik een winterjas, die 1 seizoen heeft overleefd en toen al eruit zag alsof is versleten was.

15. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik koop bijna elk jaar een nieuwe jas, meestal bij de c&a

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Als ie kapot is.
    Nu toevallig voor mn verjaardag geld gevraagd voor een nieuwe voor dit jaar.
    Moet ik er weer 1 gaan uitzoeken pff:(

17. Ik heb geen winterjas :D
    Ik heb een hekel aan die dikke jassen, als het koud is dan trek ik vest of zo aan.
    en ik heb een jas die eigenlijk voor de herfst is die draag ik dan in de winter als het erg koud is ;)

18. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Een paar jaar achter elkaar, afhankelijk van hoe lang hij mee gaat. Ik heb er 2 zodat ik ze even tussendoor kan wassen. De kinderen hebben ook 2 winterjassen (idem met zomerjassen) ivm het wassen.

19. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik koop elke jaar wel een nieuwe eigenlijk, dan ben ik hem wel weer beu maar een jas vinden vind ik wel erg moeilijk!

20. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Meestal 2 tot 3 jaar en dan houd ik de oude nog even voor tuinklusjes/oud en nieuw.
    En heb nog een heule warme parka van tich jaar geleden als het echt heel bar koud word.

Deel Deze Pagina