Ik heb gisteren een nieuwe winterjas gekocht bij Steps. Was niet goedkoop, maar wel een hele mooie kwaliteit. Daar hoop ik dus ook een wel een paar jaar mee te doen.
Totdat hij kapot is.... snap het nut totaal niet om elk jaar maar een nieuwe te kopen en dan vervolgens de "oude" weg te gooien of niet meer te dragen.
Ik heb 1 winterjas al 6 jaar denk ik, en die ziet er nog steeds supermooi uit(Bij anderen ook, zie af en toe nog wel eens iemand met dezelfde jas). Maar ik heb ook altijd meerdere winterjassen, dus wissel veel af en dan slijten ze ook niet zo erg. Ik koop wel elk jaar een nieuwe (meestal in de sale omdat ik er niet perse een nodig heb). Een jas doe ik weg wanneer ik hem niet mooi meer vind of als hij er niet zo mooi meer uit ziet.
ik koop elk jaar 1 of 2 nieuwe jassen , maar de oude draag ik ook gewoon door. tenzij ik em niet meer mooi vind/kapot is.
Ik heb mijn winterjas nu voor het 4e jaar denk ik. Heb een leren jas, die best een tijd mee gaat, en zo vraag draag ik hem niet. Heb van Nickelson ook een dik vest, vind ik vaak warm genoeg.
ik koop meestal elk jaar een nieuwe maar koop nooit een dure meestal bij de vera moda van 5 a 6 tiendjes... manlief heeft vorig jaar een jas van gstar van over de 200 euro gekocht.. die mag hij nog wel een jaartje aan houden hoor
Ik koop elk jaar een nieuwe jas in de uitverkoop bij de anwb. En een leuke jas heb ik nu gekocht bij de cena. Kan die van vorig jaar ook niet gebruiken, die zijn uitgerekt door de zwangerscap
Ik koop ieder jaar een nieuwe, maar blijf de oude ook wel dragen.. Houd wel van afwisseling.. Echter heb ik dit jaar nog geen mooie naar mijn smaak kunnen vinden..
Hier net een nieuwe gekocht, met de oude wel 3 seizoenen gedaan en hij zou nog wel ff mee kunnen maar ik vind m niet warm genoeg, en deze wel hij echt heeeeel mooi, kan niet wachten tot t winter is haha
De mijne heb ik nu 2 jaar en gaat nog wel een jaar of 5 of langer mee. Ik koop zelder een winterjas. Mijn vorige moest toen weg die was echt versleten. En toen 2 jaar geleden een nieuwe gekocht die zit nog steeds niet lekker. Maar ja moet je maar geen jas kopen als je hoogzwanger bent haha.
Gemiddeld 2 jaar. Met de vorige heb ik 3 jaar gedaan, ik had er wel een extra bij maar eigenlijk vond ik dat maar een lilluk ding Dit jaar heb ik een nieuwe gekocht, ik kan echt niet wachten tot ik 'm aan kan!
bij mij ligt het aan de kwaliteit van de jas soms 3jaar soms 1jaar zoals die van vorig jaar heb ik een maand gedragen en die werd al slecht en in de winkel deden ze er niks aan die heb ik dus weggegooid