Meestal 1 jaar, maar ik heb meerdere winterjassen. Ik heb vorig jaar een dikke wollen winterjas gekocht bij de Didi en die gaat nu als nieuw het tweede jaar in. Verder meestal nog een leren jack en een gewatteerde jas voor de hele koude dagen.
We zitten wat krapjes dit jaar, dus ik ga mijn tweede jaar in. Normaal koop ik halverwege de winter een nieuwe jas. En blijf de oude ook wel gebruiken. Met sneeuwballen gooien of wanneer ik iets moet doen waar ik smerig bij kan worden.
normaal gesproken kocht ik elke twee jaar wel een nieuwe, maar nu heb ik er 1 hangen, die komt uit 2008! Dus al drie winters gedragen en ik ben van plan hem deze winter weer te dragen en er een andere bij te kopen. Maar wel een goedkope.
Zo lang ik hem nog leuk vind en hij staat nog goed (niet te versleten), draag ik hem gewoon. Bij de ene jas is dit 2 jaar en bij de andere zelfs 7 of 8. Wel koop ik bijna elke winter wel een nieuwe, waardoor ik er best veel heb en in principe twee weken lang wel elke dag een ander kan dragen .
Poe... dan moet ik even denken! Mijn winterjas heb ik in 2007 gekocht, dus dit zal de 5e winter worden! Hij zit nog steeds lekker, en is ook nog steeds niet versleten oid. Ik zie nog geen reden om een nieuwe jas te kopen, als hij kapot is dan gaan we wel op zoek naar een nieuwe!
Ik ben gek op jassen!! Ik koop er elke winter wel een paar! Ben nu alweer helemaal klaar voor de kou (baalde bijna vorige week dat het nog even mooi weer werd, is dat even dubbel). Ik wil een altijd een lange nette (voor over rokjes) een warme jas voor op de fiets met capuchon en een stoer kort jack Ik bewaar niet veel. Alleen jassen van mooie merken wil ik nog weleens een winter laten hangen. Heb 1 gewatteerde van Hugo Boss waar ik geen afstand van kan doen en die gaat nu zijn 3e winter in. De rest geef ik altijd na 1 winter weg aan mensen in mijn omgeving die het minder goed hebben.
meestal wel een jaar of 2 a 3, dan ben ik hem beu en is hij vaak ook niet zo mooi meer. Vorig jaar een hele mooie van esprit gekocht en ik baalde gewoon toen het zo snel warm werd, kon ik mn jas niet meer aan Ik kan nu dus ook niet wachten tot ik hem weer aan kan.
Ik heb vorig jaar een nieuwe gekocht, beetje een tussenjas. Heb daarnaast nog een lange winterjas die gaat zijn derde winter in en nog een skijack die gaat het vijfde jaar in maarja die heb ik dan ook maar max 3 weken aan in de winter...
Dat ligt helemaal aan mijn bui. 4 jaar geleden heb ik 5 winterjassen in 1 winter gekocht en vervolgens 4 jaar lang niks. En nu deze maand heb ik er 2 gekocht, 1tje voor herfst en 1tje voor de winter. Maar heb die andere jassen ook nog in de kast hangen, die zien er zelfs nog als nieuw uit. Maar had gewoon ff zin in wat anders.
haha hier ook hoor zelfs jassen die ik eigenlijk nooit meer draag belanden dan op een stapel onder de kapstok! (is een dichte kast anders zou het geen gezicht zijn) en ik heb laatst een nieuwe gekocht het was liefde op het eerste gezicht! ook al had ik vorig jaar ook een nieuwe dan kan ik een beetje afwisselen tussen die 2.