Mijn vriend word in september 26, ik word in december 25 maar zit veel meer op dezelfde lijn met mijn beste vriend die in november 34 word
Mijn man is 2jaar, 2 maanden en 2 dagen ouder als ik ben haha. En hij is ook nog is op een 2de dag van de maand jarig hihi en 2 is zijn geluk getal en onze zoon is ook op de 2de dag van de maand geboren
Ik vind trouwens dat er bij best veel een heel groot leeftijd verschil zit, ik zelf had altijd zoiets van 6, 7 jaar is echt het toppunt voor mij qwa leeftijd verschil, ook omdat je toch meestal hoort dat het op oudere leeftijd toch problemen gaat geven en uiteindelijk stuk loopt. Hier nou ook buren van ons schelen 11jaar en gaat nu absoluut niet goed tussen ze, en zijn al 24 jaar samen, maar die vrouw zegt ook ik ga het nu merken hij wil veel niet meer en ik nu juist wel en dat hij altijd vroeg ergens weg wil omdat ie moe is en zij wil dan wel nog een paar uur blijven elke x ruzie overal om. Maar dan denk ik ook weer je wist waar Je aan begon met een oudere man en dat als je ouder samen word hij degene is die sneller moe is is logisch toch, dan moet je gewoon naar huis gaan met je man en niet ruzie maken tussen de mensen over dat ze jonger is en wel graag wil blijven en blabla
Mijn man is op 11 dagen na een jaar ouder Heb ooit wel eens wat gehad met iemand die 15 jaar ouder was, maar bhij bleef dus steken op dat niveau en ik groeide wel verder en voelde me toen dus vervolgens ouder dan hij was....