Dr. Browns flessen slecht af te lezen..BornFree ook?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Charlie007, 31 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hallo meiden,

Die flessen van Dr. Browns zijn wel fijn enzo maar we hebben de grote smalle hals variant en omdat ze dan BPA vrij moeten zijn of wat dan ook zijn ze dus helemaal doorzichtig en de tekst van de ml's ook. Heel fijn s'nachts, kan er niets op zien en zeker niet met van die ingedikte plakkerige voeding.

Vroeger had ik de Bfree flessen wat nu BornFree is volgens mij. Wie heeft er BornFree flessen en hebben die wel een geprint ml. aanduiding? want dit is echt stom zo. Avent drinkt ons mannetje te snel uit en heeft dan gelijk de hik.

Ik hoor het graag.

Charlie

2. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Geen idee of die anders zijn, maar is het een idee dat je met watervaste stift zijn gebruikelijke hoeveelheid markeert?
    Roep zomaar wat hoor!

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gewoon even een plakbandje (masking tape) op de goede hoogte plakken. Dan kun je ook eerst de juiste hoeveelheid met een maatbeker afmeten (hoeveelheden op flessen zijn niet altijd even nauwkeurig).

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb beiden flessen nu een klein jaartje in gebruik en het lijkt alsof de Bornfree duidelijker blijft als de Dr. Brown. Ze worden dagelijks uitgekookt.

5. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

De Bornfree zijn zeker makkelijker af te lezen dan de Dr.Browns, alleen was het hier zo dat ze uit de Bornfree te snel dronk.. Anders even een streepje zetten bij de hoeveelheid ml die je nodig bent.

6. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Je hebt ook andere flessen van brown die wel goed af te lezen zijn. Die kan je bij prenatal of via internet kopen. Ik heb er ook een die je niet goed kan aflezen en die gebruik ik dan ook voor als ik de fles bij kdv vergeten ben of zo.

Deel Deze Pagina