En wat is jullie favo geur? Ik heb ze nu van Kruidvat en dan de wintertime variant Maar vanille vind ik ook altijd lekker!
Bij ons thuis hebben we een houder staan met 7 kaarsjes, 4 kaarsjes nog in aparte glaasjes en dan nog het kaarsje bij Linn* haar foto's en gipsafdrukjes (die brand altijd als we in huis zijn en niet slapen)... Hier in het ziekenhuis staan 6 kaarsjes voor mijn 2 ukkies, 2 jongens, Linn* en Loecke maar die branden uiteraard niet.
Hier nu in totaal 13, maar dat zijn 2 plateaus, 1 kleine met 4 kaarsen op de eettafel en een grote met 9 op de salontafel.
Hier nu 2 rode stompkaarsen op grote kandelaren. Als we bezoek hebben of als ik er gewoon zin in heb ook wat waxinelichtjes en de 5 grote kaarsen op de staande kandelaar.
2 waxinelichtjes voor een fotolijstje met daarin een foto van mijn oma die onlangs is overleden. Verder nog geen kaarsen aan, meestal krijg ik kaarsenkriebels rond de Kerst
Hier toevallig voor het eerst weer kaarsjes aan. Heb nu 4 waxinelichtjes (met geurkaarsjes mmmmmmmmm) aan. 2 met kaneel en 2 met vanille. Zal heerlijk ruiken als ik morgenochtend beneden kom
Ik heb er normaal zeker 3 aan, soms meer. Op 't moment staan er 6 kaarsdingetjes bij onze zithoek 5 ervan branden meerdere keren per week.
4 waxine lichtjes op het dressoir 3 bij het kleine raampje 2 op de schouw 4 op het raamkozijn 1 op eettafel + 2 dinerkaarsen 4 op salontafel 1 in houder die aan muur hangt. vind het zo gezellig!
Ik vind kaarsjes hartstikke knus en gezellig, maar ben vaak te lui en vergeetachtig om ze daadwerkelijk aan te zetten. Zal binnenkort eens op zoek naar leuke nieuwe kaarshouders.