Zwanger worden

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door 1980esther, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1980esther

17 jan 2012
    6
    0
    0
    security hostes
    Spijkenisse
    Hallo mijn naam is Esther en ben mamma van een prachtig zoontje van 2 jaar..
    Nu willen wij dolgraag een broertje of zusje..

Alleen is mijn cyclus zo vreselijk onregelmatig,kan er geen touw aan vastknopen. :( 30,35,37 dagen.
    Ben in November vorig jaar gestopt met de pil en van ons zoontje was ik binnen 3 maanden zwanger en had ik ervoor netjes een cyclus van 28 dagen.

Nu ben ik vorige week naar de huisarts geweest en die heeft me niet onderzocht niks,alleen naar me verhaal en uitleg geluisterd en aangegeven over 3 maanden terug te komen.
    Maar nu heb ik weer bloedingen terwijl ik vorige week ongesteld ben geweest.
    Ik heb last van me borsten,onderbuik en onderrug maar durfde geen test te doen omdat ik denk dat het tussen mijn oren zit.
    Liefst zou ik door gestuurd willen worden voor een bloedtestje.

Nu is mijn vraag,moet ik echt nog 3 maanden wachten tot mijn cyclus weer normaal is of toch maar om een doorverwijzing vragen?

Alvast erg bedankt voor de reacties!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

tja, ik snap dat je graag zwanger wilt worden, maar het is wel normaal beleid om nog even af te wachten en aan te kijken. Als je regelmatig gemeenschap hebt heb je een goede kans om
    zwanger te worden, ook al is je cyclus onregelmatig. Neme je al foliumzuur en vitamine D?

Mirjam

Deel Deze Pagina