Hallo dames Ik heb een vraag ! 26ste was mijn nod! Dus bij een syclus van 28-29 had ik deze week Mijn ei moeten hebben gehad We hebben ook goed geklutst! Maar nu sinds 2 dagen na ei? Heb ik witte afscheiding En echt pijn aan de rechterkant van mijn buik (eileider ? Baarmoeder) Iemand een idee ? Ik heb mijn ei gevoeld en dat voelt heel anders Dan dit
ja dat heb ik nu ook als het goed is heb ik afgelopen donderdag ook mijn ei gevoeld. En sinds vrijdag avond heb ik last van witte slijm en veel buikpijn en vandaag heb ik echt pijnlijke steken en knijpend gevoel in linkerr eierstok wat kan het zijn ????
Ik heb nog steeds dat knijpend gevoel in linker eierstok . En heel af en toe steekjesl in borsten en ook heb ik vandaag nog steeds witte vloed room achtig
@Lovepeet: Geen idee wat het is... zou ip nog geen zwangerschap kunnen zijn aangezien t te vroeg is na de eisprong... je eisprong heb je gevoeld zeg je dus die kan t ook niet zijn.... als t aan blijft houden en je vertrouwd t niet anders ff bij de HA langs gaan? Suc6
lovepeet@ Wit slijm heb ik geen last van maar wel drukkend gevoel en steken. kan het niet zo zijn dat ei toch nog komen moet bij jouw? Bij mij geen idee 29 maart laatste keer ongi . Klussen zou ik denken je weet het nooit toch? Verder geen idee wat het zou kunnen zijn .
Ik heb hetzelfde, maar kan niet zwanger zijn. Denk dat het gewoon nog steeds je eisprong is wat je voelt. Bij mij houd het ook al een paar dagen aan
Lovepeet@ Hoe gaat het nu meis? Nog gekke dingen ? nog steken of iets ? Hier een rustig lijf net wel even steek gevoel in borst .