Ik wil een manier verzinnen om de slingers makkelijk te bevestigen in huis. We hangen ze nu aan d haakjes van de gordijnen, maar dat is niet echt handig en stevig.. We hebben geen plinten aan het plafond dus met punaises daar aan vast lukt ook al niet.. Hoe doen jullie dat?
toch punaise....die gaan hier gewoon in de muur (beton muur) wel hard duwen hahaha, maar gaatje zie je toch niet...... En anders klein spijkertje erin slaan? Zie je bijna niet....
Kan dan ook niet met een knoopje ergens aan vastmaken? Hier hangen ook wat kleine spijkers waar we vaker wat aan ophangen of van die schoefjes met een ringetje?
wij hebben op een aantal plaatsen een gaatje in het plafond met een haakje. Nu hangen ze altijd op dezelfde plek en hangen ze ook in no time.
Hier hangen ze van het ringetje van de gordijnrails (waar het laatste haakje van het gordijn in gaat) naar de lamp en dan weer terug naar het andere ringetje van de gordijn rails en zo weer naar de andere lamp.
in sommige hoeken van de kamer hebben wij buizen van de cv daar hangen we ze aan, in een andere hoek ook aan de gordijnrails, in het midden van de kamer via een kast en lamp nog om ze wat hoog te houden
Tegenwoordig heb je iets dat in de hoek van twee muren geplaatst kan worden. Het zet zichzelf vast tegen de muren, zo hoef je geen gaten te maken. Volgens mij zijn ze bij feestwinkels te koop.
Ik plak de slingers gewoon met plakband op het plafond of aan de gordijnrails. Blijft hier prima hangen en ook nog geen schade door het plakband gezien. Maar goed, vaste haakjes zijn denk ik wel stuk handiger.
Dat wil ik ook, maar manlief vindt het zonde. Zucht. Nu hebben we plakhaakjes. Die heeft mijn moeder ooit gekocht. Ze vallen veel meer op dan nette witte haakjes (een rode, groene, blauwe en gele op een wit plafond). Maar er zitten geen gaatjes in het plafond. Mijn moeder heeft ze ooit voor me gekocht, ik geloof bij blokker ofzo.
Jammer genoeg kan ik alleen deze site vinden..vind ze nogal prijzig aangezien we er sowieso 6 nodig zijn!