waar hangen jullie de slingers aan met een feestje in huis?

Discussie in 'De lounge' gestart door girl21, 21 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl21

girl21 Niet meer actief

Ik wil een manier verzinnen om de slingers makkelijk te bevestigen in huis.
    We hangen ze nu aan d haakjes van de gordijnen, maar dat is niet echt handig en stevig.. We hebben geen plinten aan het plafond dus met punaises daar aan vast lukt ook al niet..

Hoe doen jullie dat?

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    toch punaise....die gaan hier gewoon in de muur (beton muur) wel hard duwen hahaha, maar gaatje zie je toch niet......

En anders klein spijkertje erin slaan? Zie je bijna niet....

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Kan dan ook niet met een knoopje ergens aan vastmaken?
    Hier hangen ook wat kleine spijkers waar we vaker wat aan ophangen of van die schoefjes met een ringetje?

4. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben op een aantal plaatsen een gaatje in het plafond met een haakje. Nu hangen ze altijd op dezelfde plek en hangen ze ook in no time.

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Hier hangen ze van het ringetje van de gordijnrails (waar het laatste haakje van het gordijn in gaat) naar de lamp en dan weer terug naar het andere ringetje van de gordijn rails en zo weer naar de andere lamp.

6. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hebben wij ook. Ontzettend handig.

7. beccie

beccie Niet meer actief

in sommige hoeken van de kamer hebben wij buizen van de cv daar hangen we ze aan, in een andere hoek ook aan de gordijnrails,
    in het midden van de kamer via een kast en lamp nog om ze wat hoog te houden

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij ook!

9. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Tegenwoordig heb je iets dat in de hoek van twee muren geplaatst kan worden. Het zet zichzelf vast tegen de muren, zo hoef je geen gaten te maken. Volgens mij zijn ze bij feestwinkels te koop.

10. girl21

girl21 Niet meer actief

Dat lijkt me handig, zal eens informeren!

11. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.190
    172
    63
    NULL
    NULL
    Ik plak de slingers gewoon met plakband op het plafond of aan de gordijnrails. Blijft hier prima hangen en ook nog geen schade door het plakband gezien. Maar goed, vaste haakjes zijn denk ik wel stuk handiger.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dat wil ik ook, maar manlief vindt het zonde. Zucht. Nu hebben we plakhaakjes. Die heeft mijn moeder ooit gekocht. Ze vallen veel meer op dan nette witte haakjes (een rode, groene, blauwe en gele op een wit plafond). Maar er zitten geen gaatjes in het plafond. Mijn moeder heeft ze ooit voor me gekocht, ik geloof bij blokker ofzo.

13. girl21

girl21 Niet meer actief

Weet iemand hoe die haakjes zonder boren heten of waar ze te koop zijn?

14. girl21

girl21 Niet meer actief

Jammer genoeg kan ik alleen deze site vinden..vind ze nogal prijzig aangezien we er sowieso 6 nodig zijn!

15. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Gordijnrails naar gordijnrails. Heb ook lange slingers gekocht :p

Deel Deze Pagina