Nou de kwaliteit van Woonsquare is net zo belabberd als Seats and Sofas. Volgens mij is dat ook 1 pot nat die twee winkels. Wij hebben die van ons ook bij Woonsquare gekocht, binnen 6 maand doorgezakt. Houten balk helemaal door. Moest schriftelijk een brief sturen na 6 weken komt een monteur. Scheurt de boel aan de onderkant open. Fikst de boel, wat vervolgens na 6 mnd weer krak zegt. Hoppa 1500 weggegooit. Bank is over het balkon naar onde gegooit. Grofvuil
Maar hoe werkt dat dan? Is het publiek geheim dat je daar meteen moet beginnen met afdingen? Wat nu als er nietsvermoedend iemand binnen komt die gewoon de prijs betaalt, betaalt die dan twee keer teveel?
Yep...zelfs als afdingt tot de helft van de prijs heb je volgens mij teveel betaald. Kijk als ik erachter kom dat iemand dezelfde bank veel goedkoper heeft gekocht in een andere winkel is dat balen maar verder niet zo erg Maar wanneer je hoort dat iemand in dezelfde winkel dezelfde bank voor honderden euro minder gekocht heeft puur omdat ie een grotere mond heeft tjah dan baal je helemaal A. Omdat je meer betaald dan een ander en B. Omdat je bankstel dat bedrag niet waard was
Hier ook een S&S bank gehad, hele slechte service en daarom ga ik er nooit weer heen. Wel flink korting en ik moet zeggen prima bank en stoelen. katten/honden en kids en zag en bleef er goed uitzien
Ik vind het echt 3 keer niks. Je moet er ook een goed gevoel bij hebben. Heb een bank van een betere bankenzaak van 5 jaar geleden en met een paar vlekjes rijker zo goed als nieuw