hoeveel kan maken wij

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door happymama, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

    happymama Niet meer actief

    hahaha tjah we doen t ermee he , voel nu nog niks uiteraart, af en toe een steekje maar dat zijn een beetje na pijntjes van die hevige ovu pijn dat heb ik altijd .
    met britt is alles ok al een grote meid en doet al veel dingen zelf .
    ook krijgt ze streken bijv dr boterham niet eten maar dat is haar probleem ga er niet mee vechten , probeer t dadelijk nog een keer als ze wakker word .
    en met sem ??
    wanneer gaan jullie voor een 2 e??
     
  2. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hey,

    Lastig he met dat eten hier is het ook vechten met het eten (nu al haha) hij haalt alles weer uit zijn mond enz. Idd als ie niet wil eten dan maar niet hij zeurt vanzelf wel als ie honger krijgt haha.
    Met sem gaat het wel weer goed was vorige week opgenomen in het zh omdat ie uitgedroogd was hij had een buikgriep te pakken en wou niet eten en drinken enz.
    Maar nu is ie weer vrolijk gelukkig(nou ja op de 13 maanden sprong na dan haha)

    Ja een tweede zit nog niet in de planning(maar ben nu 6 dagen over tijd en normaal heel stipt) we hebben het erover gehad als sem 2 word maar weet niet ofdat ik dat zo lang red haha.
    Maar hier gaat het allemaal niet zo lekker dus beter om te wachten.

    Wel een voordeel he als je je ei voelt heb ik ook altijd erg handig.
    Ja dan die steekjes enz na je ei.
     
  3. happymama

    happymama Niet meer actief

    ooooowwww spannend hoor ene heb je al getest ?????
     
  4. happymama

    happymama Niet meer actief

    kom es even op msn anders gaat t helemaal off topic
     
  5. happymama

    happymama Niet meer actief

    ging net naar t toilet en had ik wat witig/gelige afscheiding , dus net na de eisprong ....
    wat wil dat zeggen ik weet wel dat ik t anders nooit heb en kan me vaag herinneren dat ik t in die maand dat ik zwanger was van de 1e t ook had , maar is alweer ff geleden dus kan me niet voor de geest halen of t er precies zo uitzag ..
     
  6. happymama

    happymama Niet meer actief

  7. happymama

    happymama Niet meer actief

    hier nog niks te merken maar zit ook pas 3 daen na eisprong alleen wat ligte steekjes in me onderbuik en hoofd pijn , hoofdpijn heb ik altijd vaak en die steekjes ook tussen ei en NOD , de afscheiding is nu weer verdwenen
     
  8. happymama

    happymama Niet meer actief

    en we wachten en wachten
     
  9. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja wachten duurt lang he haha
     

Deel Deze Pagina