Hoeveel kans dat de kleine nog draait?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamalieske, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben nu bijna 31 weken zwanger en de kleine ligt met zijn/haar hoofd omhoog (en met al wat ie verder heeft eigenlijk ook)
    het enige dat naar beneden wijst zijn de billen.

Hoeveel kans heb ik dat de kleine nog draait? Het is mijn eerste zwangerschap en de placenta ligt voorop wat het draaien schijnbaar niet eenvoudiger maakt mocht dat nodig zijn.
    Bij wie lag de kleine net zo en is hij/zij nog gedraait?

Alvast bedankt voor de antwoorden

2. Niet meer actief

Hoi, volgens mij telt het pas echt als je 36 weken bent... En mocht de kleine dan nog steeds in stuit liggen dan kunnen ze een draaipoging doen... Dus ik denk dat je je nog geen zorgen hoeft te maken! Succes ermee!

3. Mamary

Mamary Actief lid

20 jan 2007
    291
    0
    0
    Student
    Zuid Holland
    mijn baby ligt ook nog in stuit. maar de verloskundige deed er erg nonchelant over. zei dat hij nog alle tijd had om te draaien.. en weer terug te draaien.. dat hij pas met 35 vast ging zitten. dus we zien wel.

4. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Hihihi.
    Ik had sinds 4 dagen minder leven in mijn buik.
    Gister Vlos gebeld en kon langs komen.
    Blijkt dat die van mij nu in eens in stuit ligt :confused:
    Gelijk naar de gyn voor scan en draaipoging.
    Hij heeft er een dwarsligger van gemaakt en toen ik in de auto stapte om naar huis te gaan voelde ik de beeb weer draaien met hoofd tegen mijn ribben.
    Vanmiddag krijg ik weer een draaipoging tevens de laatste.
    Maar dat is meestal in de 36ste week.

Zo zie je maar weer, kan nog alle kanten op!
    Maak je geen zorgen, als mijn enorme beeb 4 dagen geleden nog kon draaien (was al ingedaald met hoofd), dan kan het echt nog alle kanten op.

Groetjes, Mirelle.

5. Sijke

Sijke Bekend lid

Bij mij is de baby ook vrij laat pas gedraaid (voor mijn gevoel laat,maar inderdaad volgens vk nog ruim op tijd).
    Nu voel ik steeds voetjes links boven in mijn buik en billen rechts, en soms weer andersom, dus voeten rechts en billen links. Wel een grappig gevoel. Heel af en toe voel ik de voetjes in het midden, dus rond mijn navel, wat eigenlijk best gevoelig is. Maar wel grappig om zo duidelijk te kunnen voelen.

Dus maak je geen zorgen! Je hebt nog een paar weken waarin de baby inderdaad spontaan kan draaien. Ik heb het draaien ook goed gevoeld, de hele nacht geherrie in mijn buik!

6. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    m'n oudste is een half uurtje voor hij geboren werd nog eens lekker helemaal rondgedraaid, kan alle kanten op ;)

Deel Deze Pagina