Hier wel met 6 wkn en 4 dgn hartactie gezien, maar kon ook net zo goed van niet. Ook in het begin haast geen symptomen, begon vlak daarna..... Kan nog alle kanten op hoor.....ff afwachten nog hoe moeilijk ook!!!
Hier met 6,5 week ook geen hartactie gezien maar alles is perfect ben nu 30 weken zwanger! Dus hoop t beste, is helaas nog even in spanning zitten succes!
Nou, jullie berichten zorgen er voor dat deze week een stuk makkelijker wordt. Ben door sommige ervaringen van jullie gerustgesteld. Het rare is: ik voel me nog steeds zwanger en kan me gewoon niet voorstellen dat dit mis gaat. In ieder geval, vandaag geen bloed dus das goed. ps. had gisteravond paar steken in mijn borst. Das toch gewoon goed. Jeetje, hoe onzeker je kan worden van zo'n ziekenhuisbezoekje. Nog 1 week en 1 dag.....
Boesje, ik weet hoe onzeker je je voelt. Mijn echo was met 6 weken en je zag een lege vruchtzak van 5 weken terwijl ik precies mijn eisprong wist door testjes en tempen. Daarnaast een erg positieve test al 3 dagen voor nod. Moest 2 hele lange weken wachten en dacht dat het niet goed zat. 2 weken later hadden we een echo met een kloppend hartje en liep het dus wel precies op schema volgens eigen berekening. Dus een inhaalslag . Ik hoop dat je deze week nog doorkomt, maar wees nog positief. Als is dat wachten wel slopend.
nog 1 week wachten..................... ben je eigenlijk alweer aan het werk boes? Zo ja ; tijd gaat sneller, maar ook moeilijk met al jouw collega's Zo nee; Afleiding zoeken!! Hopelijk is deze week zo om en mag je gaan genieten van je zwangerschap
Lieve Boes! Toch nog stress? Neetoch, bahbah. Gemeen. Maar vertrouw je gevoel dat je je nog zwanger voelt, dat zul je heus wel zijn hoor! En zeven weken is volgens mij ook wel errug vroeg om al een kloppend hartje te zien. Wij hadden een kloppend hartje bij 8wk3d en zelfs toen vertelde de gyneacoloog al dat geen hartactie niet per definitie slecht nieuws zou betekenen. Dus breath-in-breath-out en relaxxxxxxxx, komt vast allemaal goed! BoesBabe is on the way! xxx ♥
Ik heb een echo gehad met 6 weken en 5 dagen ... En er was alleen een heeeeel klein streepje tezien ... volgens de bereking van de vk kwam het vruchtje uit op 6+1 weken ... Wat volgens mij niet kon ik voel namelijk heel goed mijn eisprong ... Met 8 en een paar dagen weer een echo gedaan ... Mooi kloppend hartje en mijn bereking klopte .. Succes meid !!
Temp is vrij betrouwbaar hoor! Hier een echo met 7+1 weken en mooi hartje te zien. maar het hartje gaat kloppen tussen de 6 en 7 weken gemiddeld. Iets eerder of later kan ook gewoon.
hopelijk krijg je de volgende keer een heel duidelijk kloppend hartje te zien ik had tot nu toe geen enkel symptoom of kwaaltje, dus dat zegt verder helemaal niks.
Heey meid, bij mij was er pas na 9 weken een kloppend hartje, terwijl ik precies wist wanneer me eisprong was. Dus probeer niet al te veel te stressen, vertrouw op je posi test! Je lichaam maakt die hormonen niets voor niets aan! Stress is niet goed voor je kleintje en helemaal niet voor jezelf. Hoop op het beste.
He lieve Ster, Lief dat je er naar vraagt. Ik link je even door naar de schommel. Anders moet ik zo gaan kopieeren en ik weet niet of dat wel mag. Dit topic bestaat namelijk ook dubbel maar ik weet niet hoe ik 'm stoppen moet. Hier de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/186833-temp-schommelt-onwijs-deel-2-a-87.html Ik heb er wel vertrouwen in.... Kus