Hoeveel kans om zwanger te worden als je om de dag het doet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door egeltje, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Dat 'meer zin' hebben herken ik. Volgens mij speelt het stoppen met de pil ook een grote rol...

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij doen het elke dag! Soms 2x per dag :eek: :oops:
    En helemaal nu, heb zeer binnenkort mn eisprong.
    Ik vind dat klussen trouwens ook alles behalve een straf ;)

3. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Hey Fem, het was maar een geintje hoor..
    Wij werken allebei full time en we zijn 's avonds vaak te moe om te klussen.. daarnaast zitten we ook nog in een verbouwing. all the way is altijd goed hoor, daar ligt het niet aan. maar we zijn gewoon te moe..

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi dames

Wij klussen om de 2 dagen of de 3 dagen ook om tijd te geven maar weet niet of dat goed is

ik heb ook best veel testjes erdoor heen gejaagd maar kan geen eisprong vinden laat zo zeggen ik krijg geen smile :(

Liefs Tijgertje23

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Goh, soms kan ik daar wel een beetje jaloers op zijn. Maar ja, ik heb nu eenmaal een huidaandoening op een voor deze activiteit toch wel heel lastige plek. 1`x klussen en een aantal dagen pijn als gevolg. :cry:

Wist je trouwens dat je kans om zwanger te worden sterk minder wordt als je het vaak doet? Het lichaam heeft ongeveer 36 uur nodig om een nieuw leger aan te maken. Dus ik zou juist voor je eisprong even wat opsparen om de troepen te versterken. ;)

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Dan heb je zeker de digitale van cb. Niet doen hoor, zonde vanje geld. De gewone test van cb heeft wat minder hormonen nodig om resultaat te geven. Ik kwam er dankzij deze testen achter dat mijn eisprong niet zoals bij zovelen tussen dag 10 en 14 lag, maar op dag 15.

7. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    hey donky, weet jij dit toevalllig? kan je ook een eisprong hebben rond dag 20? of is dit te laat?
    ik heb mijn laatste menstruaties in de gaten gehouden, en er zitten ongeveer 12 dagen tussen die grote slijmsliert (sorry) en de 1e ongi dag. (of geeft een sliert niet aan dat je ovulatie net geweest/ er net aankomt?

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi femke j

Ik heb al vrijdag gekeken bij de drogisterij maar daar hebben ze alleen maar nog de digitale zou de apotheken het nog hebben

Ik heb al 2 of 3 doosjes gehad maar geen resultaat :cry: :cry: :cry:

Liefs Tijgertje23

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Waarom bestel je niet wat bij de webwinkel? Ideaal en snel in huis, ook nog eens veel goedkoper.

Groetjs

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    hoi prinses

ik zal het eens overleggen met me vriend

liefs tijgertje23

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ow jeetje dat is idd niet leuk :(

Ja ik had ook al zoiets gelezen.... Morgen of overmorgen vind (als het goed is ) mijn eisprong plaats. Gister hebben we niet wezen klussen, dus misschien vanavond of anders morgen :rolleyes:
    Maar ik heb heel sterk het gevoel gehad dat vandaag mn eisprong is geweest ( last van mn onderrug en buik) Ook was mijn temperatuur erg laag ( 36.0) Maar aangezien ik nietzoveel van temperaturen af weet durf ik me hier niet op te focussen. Hou vanaf vandaag trouwens wel een temperatuur kaartje bij, en nu hopen dat ik dr wat meer van ga snappen \:D/

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

@astrid...

Je temp gaat omhoog als je een eisprong krijgt.
    Je kunt het beste beginnen de eerste dag dat je ongesteld wordt.

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

jah hoor... ik geloof dat het tussen de 12 en de 17 dagen kan liggen je dpo. (de tijd tussen eisprong en menstruatie)

14. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Zelfs tussen de 10 en 16 (of 18?) (en ik heb al eens gelezen van zelfs een minimum van 8 dpo) Wordt het korter, dan is er te weinig tijd voor innestelling. Mijn dpo is meestal 10 of 11 dagen.

Daarbij kan je eisprong altijd wat later komen. Of zelfs veel vroeger. Ik heb vandeweek ergens gelezen dat er zelfs iemand op dag 7 al een eisprong had! (en dus meteen na of nog tijdens de duivels aan de klus moest)

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jah dat kan ook wel... wist het niet meer precies ;)

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Aha, dan waarschijnlijk geen eisprong... Ach ja ik stap ook halverwege in, is misschien niet zo slim. Ik ga aankomende dagen gewoon klussen en dan maar zien hoe of wat.... En mocht t niet raak zijn dan ga ik wel temperaturen :whistle:

17. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Geeft niet hoor... ik weet ook niet de exacte cijfertjes.. vandaar dat er "(of 18?)" staat...
    Ik lees (uiteraard) regelmatig op het VK-forum en daar werd verteld dat de lutheale fase (de fase tussen eisprong en volgende ongi) niet korter mag worden dan een dag of 8 dpo (dpo betekent niets minder dan Day Past Ovulation, dagen na ovulatie dus), omdat het dan dus te kort is voor een innesteling.
    Maar ja, ik ben dan ook geen VK en sla al die cijfertjes ook maar globaal op.
    Ik ben allang blij dat mijn lutheale fase niet te kort is. :D

18. Niet meer actief

ja je kan het WEL te vaak doen hoor volgens mij niet snel te weinig (als je het op het goede moment doet) moet er eerlijk gezegd niet aan denken 2 keer per dag haha (en heb nog wel meer zin door stoppen met de pil) heel soms misschien een dagje maar dan ook meteen een paar dagen weer niet, ik denk dat om de 2-3 dagen ideaal is om zwanger te worden en het niet "beu" te worden na een bepaalde tijd, gewoon je cyclus goed bestuderen ipv klussen tot je erbij neervalt heb je volgens mij meer aan.

19. appeltje

appeltje Niet meer actief

Je temperatuur gaat toch omlaag als je een eisprong krijgt en stijgt toch pas weer een dag of 2 dagen na de eisprong? Astrid, ik zou het voor de zekerheid nakijken in het temperatuurkaartjesforum (zie forumindex).

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee gaat omhoog....

Zie maar aan mijn kaartje
    [​IMG][/url][/img]

Deel Deze Pagina