Hmmm.. oke. Zonet weer mn temperatuur opgemeten ( hetzelfde tijdstip als gister) en ik zit nu op 36.8, gister zat ik op 36.2 Zo mn eitje dr aan komen? En als de temperatuur daalt voor mn NOD dan ben ik waarschijnlijk niet zwanger toch...? Sorry dat ik het hier vraag maar in het temperatuur forum zie ik alleen temkaartjes, niet echt een verdere uitleg
volgens mij kan je dan niet echt goed een beeld krijgen..... ik meet altijd sochtends dan gelijk al ik wakker word... maar ik denk als je smiddags test en de ene keer heb je hard gewerkt en de andere keer heb je lekker rustig gezeten dan je best wel wat verschil in je temp kan hebben... maar dat denk ik hoor weet niet of het zo is....
Je kunt het ook te weinig doen... zaad is optimaal als er zeker 3 keer per week een zaadlozing komt. te lang onthouding is niet goed voor je zaad. Dus zoals jij zegt om de 2/3 dagen is ook prima. Maar je kan het zeker wel te weinig doen.
Oke dan kan ik misschien ook beter s'ochtends testen. Ben vanaf gister bezig en ik heb gister en vandaag geen klap uitgevoerd Dus dat scheelt wel
heb volgens mij ergens gelezen dat als je het om de dag doet de helft binnen 6 maanden zwanger is....