Hoeveel kans om zwanger te worden als je om de dag het doet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door egeltje, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

ow en dat kruis, stelt mijn eisprong voor....

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmmm.. oke. Zonet weer mn temperatuur opgemeten ( hetzelfde tijdstip als gister) en ik zit nu op 36.8, gister zat ik op 36.2 :)
    Zo mn eitje dr aan komen? :)
    En als de temperatuur daalt voor mn NOD dan ben ik waarschijnlijk niet zwanger toch...?
    Sorry dat ik het hier vraag maar in het temperatuur forum zie ik alleen temkaartjes, niet echt een verdere uitleg :oops:

3. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    astrid temp je midden op de dag?

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou tussen 15 en 16 uur... Dus ja midden op de dag :p

5. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    volgens mij kan je dan niet echt goed een beeld krijgen..... ik meet altijd sochtends dan gelijk al ik wakker word...
    maar ik denk als je smiddags test en de ene keer heb je hard gewerkt en de andere keer heb je lekker rustig gezeten dan je best wel wat verschil in je temp kan hebben... maar dat denk ik hoor weet niet of het zo is....

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je kunt het ook te weinig doen... zaad is optimaal als er zeker 3 keer per week een zaadlozing komt. te lang onthouding is niet goed voor je zaad.
    Dus zoals jij zegt om de 2/3 dagen is ook prima. Maar je kan het zeker wel te weinig doen.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oke dan kan ik misschien ook beter s'ochtends testen. Ben vanaf gister bezig en ik heb gister en vandaag geen klap uitgevoerd :) Dus dat scheelt wel :p

8. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik denk het wel vel succes meid.

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    heb volgens mij ergens gelezen dat als je het om de dag doet de helft binnen 6 maanden zwanger is....

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Ja Brigitte dat heb ik ook ergens gelezen, weet niet meer waar want ik lees veelste veel.

Deel Deze Pagina