Opnieuw zwanger na missed abortion, maar erg onzeker

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Toto, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Beste VK,

In september is op de vroege echo bij de gyn (8 wk) een missed abortion geconstateerd. Met behulp van medicatie is toen de miskraam opgewekt.

Nu ben ik opnieuw zwanger en alles liep voorspoedig. Naast de positieve testen kreeg ik last van vermoeidheid, gevoelige borsten en zo nu en dan flinke steken in de buurt van mijn bm.

Echter sinds dit weekend worden de klachten allemaal minder. Ik heb ook het idee dat mijn borsten minder vol zijn.
    Ik heb over 9 dagen een afspraak staan bij de gynaecoloog voor een echo, maar met deze onzekerheid vind ik 9 dagen zo lang! Is er een reden om mij zorgen te maken?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het wel of niet hebben van klachten of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt niets over het wel of niet goed gaan van je zwangerschap.
    Ik snap dat je zenuwachtig bent, maar probeer het geduld tot de echo op te brengen!

Mirjam

3. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Bedankt voor het antwoord. Rationeel wist ik het eigenlijk wel, maar emoties eed n angst namen even de overhand.
    Inmiddels zijn de nodige kwaaltjes terug en heb ik er weer meer vertrouwen in.

Deel Deze Pagina