Wanneer ging bij jullie de broek strak zitten bij de 2e?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mutsie79, 12 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Hier was ik even benieuwd naar, aangezien ik nu zwanger ben van de 2e en ik nu wel merk dat me broek al strakker begint te zitten...

2. appelthee

appelthee Niet meer actief

ik had geloof ik met de 7 weken al positie kleding aan. :D ..

3. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik met 8 weken (is mijn tweede zwangerschap):D

4. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Bij mij ook all mijn broeken, als volgende week de echo goed is dan ga ikmeteen inkopen doen want mijn kleren zitten ook niet lekker.

5. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

sinds gisteren

spinnekop

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben met 8 - 9 weken gedeeltelijk positiekleding gaan dragen (sommige broeken kon ik nog een paar weken aan)

7. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Ik ben bijna 14 weken en pas mijn kleren nog. Alleen mijn nieuwste strakke spijkerbroek heb ik een tijdje geleden al aan de wilgen gehangen. De rest begint nu wel allemaal wat krap te worden.

8. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ik ben zwanger van de 1ste en merkte dat bij 6 weken mijn broeken strakker gingen zitten.
    kan mijn spijkerbroeken nu echt niet meer aan dus lang leven de rek broeken:)
    morgen maar eens nieuwe broeken kopen

9. Carinda

Carinda Actief lid

26 mei 2007
    118
    0
    0
    Ik heb pas sinds vorige week een andere broek aan. Mijn eigen pasten nog prima, maar rond een uur of 5 zaten ze niet lekker meer. Dus met 12 weken pas.

10. Alita

Alita Niet meer actief

nou ze passen nog wel maar het voelt niet fijn aan als ik zit dan is het een irritant gevoel!!!

11. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Ben 16,5 weken zwanger van de tweede en mijn broeken passen nog. Maar ik ben door veel spugen 10kg afgevallen, dus daar zal het wel aan liggen.

12. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Sinds nu (13 weken). En dan ben ik echt geen dunnetje, maar gewoonlijk een gemiddeld maatje 40. Ik ben dus zelf verbaasd dat het nog zo lang heeft geduurd.

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mn spijkerbroeken vanaf 14 weken ongeveer, mn andere broeken sinds twee weken (vanaf 25 weken...)
    dit is veel later trouwens dan bij de eerste...

14. tata

tata Bekend lid

28 dec 2008
    501
    0
    0
    Ik kreeg met 8 weken mijn jeans niet meer dicht. Gelukkig was het zomer, dus rokjes en jurkjes gingen prima. Je darmen zetten meteen uit door de hormonen.

Deel Deze Pagina