Hoi meiden, Ik moet van het ziekenhuis bellen op cd 1 om op cd 12 een echo te krijgen om te kijken hoe mijn eitje groeit.. Nu had ik afgelopen dinsdag alleen een paar druppels bloedverlies bij daar het toilet gaan. Gisteren een klein beetje bruinverlies. Vandaag veel donker/zwart buinverlies wat er ook erg nat uit ziet (sorry voor de de details). Eigenlijk gewoon zoals rood verlies ook de hoeveelheid maar alleen zeer donker. Ik dacht ik bel toch naar het ziekenhuis.. Daar zeiden ze dat ik echt moet wachten totdat het echt flink rood is en gene bruinverlies. Maar ik heb zo'n last van mijn rug en buik. Ook erge last van mijn benen. Ik was/ben overigens altijd zo ongesteld.. Het begint altijd zo. Maar ik ben zo bang dat ik straks te laat ben met die echo.. Want ik voel deze klachten al echt als een menstruatie. De dagen dat ik echt rood bloedverlies heb is altijd maar 1 of 2 dagen.. Wat denken jullie.. Zal ik morgen gewoon nog eens bellen en het navragen of echt wachten op die 1 of 2 dagen met rood verlies Liefs, LizzyLynn
Is het altijd zo dat je in de zelfde periode na het bruinverlies ongi wordt? Want dan kan je het nemen als dag 1.
Ik weet niet hoeveel dagen na het bruinverlies ik echt helder bloed verlies. Net bijvoorbeeld; Ik verlies alleen helder bloed als ik een beetje druk zet.. Super raarrrrr!! Dus voorbeeld met poepen.. Heel gênant, maar het is zo raar! En het komt echt niet van het poepen!