Ik wil toch liever een duidelijk negatief of positief ( dat laatste natuurlijk het meeste) dan zo'n 'beetje' zwanger.... Zoals ik al zei: ik baaaaaaal echt enorm en wou dat ik nooit had gekeken. Nou ja, nog een paaaaaaaaaar daagjes! Ik hou jullie op de hoogte hoor.
Nou BeetjePeetje, ik vind 't hartstikke knap dat je 't nog even volhoudt om niet te testen. Ik ben heel erg benieuwd en hoop voor je dat dat late 2de streepje net als bij mij een ECHT 2de streepje is!
Bedankt! Ik moet toegeven dat ik er wel veel moeite mee heb, maar juist omdat ik nu zeker wil zijn, wacht ik even. Ik heb voor mezelf besloten dat ik dinsdag ga testen.... (maar of ik dat ook echt ga volhouden tot dan, dat weet ik niet) In ider geval bedankt voor de steun. Nu ga ik mijn bedje eens opzoeken!
Vanochtend opnieuw getest en dus negatief (wat ik al verwacht had). Ik hoop dat het voor jou iets beters betekend. Succes!
Hopelijk test je snel duidelijk positief beetjepeetje! Ook ik heb de testen meerdere malen bekeken. Op verschillden manieren in het zonlicht gehouden, om te kijken of er toch echt geen streepje stond. Eentje heb ik gesloopt
Ik ken het helemaal, ik heb um ook uit elkaar gesloopt zo van.. straks komt het streepje er niet door heen ofzo En als ik dan getest had en bleek dat ik niet zwanger was en dan later ( na een uur) nogeens kijken en dan een licht streepje zien.. en dan nog teleurgesteld.. terwijl ik weet dat het dan niet meer geldt..
Ik heb beide testen bewaard. De eerste had ik niet goed afgelezen en opzij gelegd. Toen die avond aaan mijn man laten zien en die zag wel een paars balletje. Ik heb toen met blanco nagelak het stripje gelakt. En je kan hem nog steeds aflezen.
Mijn negatieve testen bekeek ik een aantal keren achter elkaar, maar gooide ze dan gelijk weg. Mijn positieve testen daarin tegen liet ik liggen zodat ik elke 5 min. ff kon gaan kijken De digitale testen geven maar 1 uur de uitslag weer, in dat uur keek ik wel heel erg vaak hihi