Ik eet bijna dagelijks groente maar kom op lange na niet aan die 200 gram per dag. Ik zit echt heel snel vol. 1 aardappel 2 kleine opscheplepels groente en een half stukje vlees en ik zit propvol. Eet overdag nog wat komkommer, sla, tomaat op mijn brood maar ook daarmee samen red ik die 200 gram op lange na niet.
Patat speciaal, met uitjes dus. Heb je gelijk weer groenten er bij Hier proberen we toch 5-6 keer per dag vers en gezond te eten. Inclusief groente. Hoeveel dat is, geen idee!
Oh, en sinds onze zoon ook hapjes eet, eten wij zelf veel meer fruit! Ik heb de avocado ook pas sinds kort ontdekt, wat is dat lekker
Haha grappig en toevallig. Avocado heb ik ook ontdekt toen ik kinderen kreeg. Super gezond hoor je dan en zij vonden het erg lekker. Dus zelf ook geprobeerd en het is idd heerlijk.
Ik eet dagelijks groente, maar die 200g red ik echt niet. Ik ben gewoon geen grote eter. De kinderen van mijn zus eten bijvoorbeeld minstens het dubbele van mijn portie..
toch wel 5-6 dagen. In de pasta's doe ik ook veel groenten. En bij de lunch eten we veel komkommer & paprika.
Ik weet het niet precies maar vermoed dat ik meestal niet aan de 200 gram kom. Wel eet ik met de lunch zo'n 5 dagen per week groente en met avondeten minimaal 6 keer per week. Maar geen idee wat 200 gram is eigenlijk. Stel ik eet een opscheplepel erwtjes, een kwart paprika, 1/8e courgette, een handvol champignons en wat stukjes aubergine, op hoeveel gram zit je dan?
Hier doorgaans ook wel 5-6 dagen. Bij het avondeten heb ik altijd zeker een kilo groenten, wat vrijwel altijd op gaat. Kids zullen een 100-150 gram eten, rest eten man en ik. Kinderen eten op een goede dag samen zo een hele komkommer, een 500g bak snoeptomaatjes of een paar paprika's op.
Dat mag je koesteren . Mijn oudste drie zijn dol op rauwkost, maar met eten van warme groentes is er iedere keer wel 1 die iets niet lekker vind. Mijn zoon daarentegen is (geheel tegen de genetische verwachting in) een ‘bijna-vegetariër’, maar groentes kan ik blijven bijscheppen. Ik vind dat nog steeds zo gek.
Ik koester het zeker en moedig het aan. De grap is dat ze nu op een punt zit dat ze me imiteert dus nu word ik gedwongen meer groenten te eten of ik weet het niet.
Ik eet niet heel veel groente, maaar.. ik mik ze door de blender, dan gaat het er wel in. Dat is, samen met het avond eten zeker meer dan 200 gram per dag. 1 dag geen smoothie, dus die is dan minder dan 200 gram
Dit. (Man wat wil ik vaak hetzelfde als jij zeggen ) Daarbij eet ik ook bij de lunch altijd rauwkost of sla. Soms ook nog tussendoor en savonds zit erbaltijd groente bij..
Haha ja pokerface it is. Ik zou kunnen leven op maaltijdsalades (en ermee makkelijk die 200 gram halen) maar het enige wat mijn dochter weigert is sla
Geloof ik wel. Alleen eet ik bijv best vaak een zak worteltjes of bakje cherrytomaatjes of een hele paprika weg. Sla bij m’n lunch en bij het avondeten. Dan kom ik vaak best een eind toch denk ik zo..
Nee, juist niet. Aangezien ik niet 365 dagen per jaar voldoende groenten eet.ik ga ook wel eens uit eten of bestel een pizza. Volgens onderzoekers is dat dan niet goed genoeg.ook niet als je op andere dagen meer eet.