Ik denk zeker 2 x per week. Vanavond maak ik een snelle bloemkool curry (met gehakt) en vast ergens deze week een keer een tartaartje of een balletje gehakt.
Gemiddeld 3 keer per maand. Door de pastasus of als gehaktballen. We eten niet zo vaak soep maar als we groentensoep eten doe ik daar gehaktballetjes in.
Gemiddeld 1 x per week, omdat we 1 x per week wel iets van macaroni of zo eten. Denk 1 x in de 3 maanden echt als gehaktballen, als m'n vriend kookt haha, die maakt ze zo fijn!
Tartaar 1a2x per maand. Gehakt zelden. Hier veel ham blokjes of kip door de pasta. Man lust het niet zo graag. Wel gaan er gehaktballetjes in de soep hier.
Ongeveer 1 keer per week. Soms ook een week niet en soms ook 2 keer per week. Wel vegan gehakt maar gehakt is gehakt hè en verschil proef ik niet.
Wij zeker 2x per week denk ik. Wij vinden gerechten met gehakt gewoon lekker zoals macaroni, spaghetti, lasagne, wraps.... meestal maken we voor 2 dagen dus dan eten we het al 2x. Voor de rest eten we meestal 1 a 2x vis de dagen die over blijven meestal kip.
Minimaal 2x per week. Door pasta, tacos, wraps. Maar ben dol op aardappels/groente met een lekker balletje
1 keer door de macaroni, lasagne of spaghetti. Heel.soms nog een keer extra in een ovenschotel of gehaktballen
Nooit. We eten wel vlees maar gehakt en gehaktballen eten we niet. Als er al gehakt nodig is voor een gerecht dan is dat vegetarisch gehakt. Dat vinden we lekkerder.
1 a 2 keer in de week, denk ik. Door de pasta, lasagne, ovenschotels, taco’s, wraps, chili, of gewoon een gehaktbal of balletjes door de soep.
Tja, varieert. Wekelijks braadworst, pasta. Dan in de winter in de preischotel en jachtschotel. En dan gehakt door de tomatensoep en balletje in de groenten tomatensoep Slavinken etc eten we niet, hamburgers enzo ook niet. Vind ik erg smaakloos.
Wij eten alleen gehakt als we een spinazieschotel maken, dus zeg gemiddeld 1 keer per maand/2 maanden. Maar als je nu trek hebt in gehakt en dat valt goed bij je, dan zou ik dat gewoon lekker eten als ik jou was. Misschien heb je er volgende week juist weer helemaal geen trek in en wil je dan juist alleen maar kip of helemaal geen vlees. Toen bij mij de ergste misselijkheid wegtrok hebben we wekenlang alleen gegeten waar ik trek in had, ik was al lang blij dat ik weer redelijk normaal warm kon eten!