Ik heb in mijn zwangerschap van iemand een luiertaart gekregen. Nu ben ik helemaal fan van de luiers die erin zaten. Zitten zo goed bij de kleine en zijn lekker flexibel en zacht. Alleen ik kan er maar niet achter komen waar de luiers vandaan komen. Staat geen merk op de luiers zelf. Wie kan mij helpen, en weet waar deze luiers te koop zijn?
Ik ken ze niet... Kan je het eventueel niet aan de persoon vragen van wie je ze gekregen hebt? Als ze zelf gemaakt is, weet die het wel
Dat is het juist, ze weet niet meer waar ze ze heeft gekocht! Heb internet al afgespeurd, maar kom er maar niet achter..
Ik herken ze maar weet ff niet meer of het van de kruidvat of aldi zijn.ik dacht kruidvat want daar haalde ik ze op het begin.
Poeh, dat is een lastige. Ik herken ze niet direct, heb hoofdzakelijk kruidvat en duitse pampers gehad. Misschien trekpleister, DA of Etos? Aldi heeft geen 1, 2, 3 (meer). Volgens mij alleen nog 4, 4+ en 5. (als ik het goed heb) Is er misschien een mogelijkheid dat ze in duitsland zijn gehaald, dan zijn het misschien de pampers van babylove?
Ik dacht ook meteen aan Bumblies. Mijn jongste zit in 4+ dus ik weet het niet zeker. Maar ze verkopen ze ook bij de Deen. Hele fijne luiers inderdaad en super goedkoop!
Hier bij Aldi hebben ze ook alleen 4, 4+ en 5. Dus dat denk ik niet. Kruidvat is het ook niet, die heb ik in een luiertaart gehad bij de jongste.
Bumblies, heb ze zelf ook gebruikt in een alternatieve luiertaart want ik vond het geel zo leuk en bij ons waren deze luiers geen succes, vandaar dat ze over waren gebleven.